Gå til innhold

Liten spørreundersøkelse: Hvor mange her strøk på oppkjøring til lappen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Strøk en gang på teorieksamen, 2 ganger på oppkjøring.

Delvis fordi jeg maste meg til oppkjøring før jeg var klar, og litt pga en veldig vanskelig sensor (mener å huske han hadde 80% stryk)

Er i dag en god sjåfør;)

Jeg strøk første gang, hehe. Og er ei som vanligvis "klarer alt", så det var et lite sjokk. Men jeg kan godt innrømme at det tok litt tid for meg å få til det med kjøring. ; )

Strøk 1gang. Klarte det andre gangen.

Var så nervøs at jeg trodde jeg skulle besvime. Fikk selvsagt han som blir kalt strykehjernet her, så flaks at jeg ikke spydde av nervøsitet på han. Ødela totalt for meg selv.

Annonse

Jeg strøk på første forsøk, andre gang gikk det greit.

Jeg strøk fordi jeg holdt på å kjøre på en gutt på sykkel... Dvs jeg så ham selv, tidsnok til at jeg hadde klart å stoppe og ikke kjørt på ham, men sensor hadde allerede rukket å bruke bremsen samtidig... Det som er irriterende er at jeg like før oppkjøringen (dvs timene før) hadde hatt to kjøretimer på rad, og kjørt prikkfritt. Sannsynligvis hadde jeg rett og slett kjørt for lenge i forhold til det jeg var vant til (2,5 time i strekk til sammen), jeg klarte ikke å opprettholde konsentrasjonen nok som uerfaren sjåfør. Pluss jeg var nervøs.

Jeg hørte om noen som kræsjet på oppkjøringa, hehe! Men vedkommende sto likevel, for ulykken var ikke hans feil.

Jeg strøk 2 ganger, men klarte det på tredje forsøk. Det er nå 17 år siden, og til den dag idag har jeg aldri vært involvert i noen ulykke, eller fått noen bøter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...