Babyface78 Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Holder på å bli gal her.. Er så sinnsykt trøtt og energiløs hele tiden.. Er det flere? Er hjemme fra jobb i dag pga av dette.. Ligger bare på sofaen å smådupper hele dagen... Slitsomt....
klar for 3? Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Helt vanlig. Jeg var kjempetrøtt i forrige svangerskap. Har ikke begynt å bli unormalt trøtt enda, men er bare 5 uker nå. Når tid begynte trøttheten din? Men kvalmen kom krypende rundt lunsj idag.
Mininni Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 Ååh...jeg også. Var ikke sånn i forrige svangerskap, men vet det er et normalt symptom. Jeg er helt skutt etter jobb, sovner på toget og på sofaen hjemme, og kan sove flere smålurer hver dag selv når jeg ikke er på jobb. Håper ikke det varer hele svangerskapet, da blir lite gjort!
prinsen får lillesøster Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Har det på samme måte. Helt fryktelig. Kunne sovet hele dagen om mulig. Energiløs, ja alt er et ork. Hadde det ikke slik sist og er bare 5+6. Vet akkuratt hvordan du har det.
Babyface78 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2011 Er 5+4 nå, og har hatt det sånn siden en uke etter EL.. Vet ikke hva jeg skal gjøre ang jobb... Sliter :-(
Sørlandsmommy Skrevet 14. juni 2011 #6 Skrevet 14. juni 2011 Helt normalt ja... Har det på akkurat samme vis her. Må sove flere ganger til dagen og legge meg i 22 tiden. Hvis ikke jeg har sovet på dagen, må jeg legge meg lenge før Hold ut, snart blir det nok bedre )
Vanndamen Skrevet 14. juni 2011 #7 Skrevet 14. juni 2011 Kjenner meg veldig igjen! Man hører mye om svangerskapskvalme, men trøttheten visste jeg ikke skulle bli så overveldende. Var trøtt ca fra uke 1, uten at jeg skjønte hvorfor. Var i usa i denne tiden, og trodde jeg hadde tidenes verste jetlag... det bruker ikke være så ille å reise dit, men det var nok pga graviditeten. Den umenneskelige trøttheten gjorde at jeg sovnet hvor som helst, når som helst. Er i 100 % jobb, men ble litt mindre effektiv enn vanlig. Sov fra jeg kom hjem fra jobb til middagen var ferdig - spiste - sov - ble vekket til kvelds - sov hele natten. I uke 8 ble trøttheten plutselig en dag borte. Helt merkelig følelse å ha energi igjen! Ble nesten litt bekymret for om alt var bra... men alt var fint på UL. Nå er det uke 12, og det går litt opp og ned med trøttheten. Men det er nok en grunn til at vi trenger mye hvile denne tiden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå