Gå til innhold

FRA MOR TIL MOR NOEN SOM KAN KOMME MED GODE RÅD!!???

Anbefalte innlegg

hei

jeg hadde sist mens 20.mai og blødde da 2 dager. Så kom blødningen igjen og blødde igjen 23 Mai -25 mai.

Har nå begynt og få en del menslignende smarter og stikkninger/strekk i underlivet og mage. litt verre en mens smerter.

Vært ekstrem seksuell aktiv med partner mer enn vanlig. ( litt slitsomt, føler jeg ikke får nok)

DRØMMER skikkelig masse hver natt, jeg pleier som regel ikke og drømme...

Har en del hvit utflod. noen ganger lukter det som fiskeboller....

sure oppstøt!!! skikkelig ubehagelig!!!

På do en del ,litt små kvalm.

ØKING av VEKT

har 3 barn fra før, kan det være noe med hcg når man har fødet 2 tette tidligere??

Hodepine, leddsmerter, åreknuter som kommer tilbake, trøtt, hormonell, svært svimmel. Var hos legen den 20 Mai og tok blodprøver da og var da ikke gravid via urinen eller blodet da.

Er det for tidlig og ta en ny test igjen nå? har som regel mensen 20 hver mnd og ferdig rundt 24-25.

GLEMTE OG SKRIVE AT JEG OGSÅ HAR TATT EN DEL GRAVIDITETS TESTER OG VÆRT OG TATT BLODPRØVER OG HADDE UL, hos en privat klinikk. OG DE FANT DA IKKE NOE TEGN TIL GRAVIDITET. de mente også at det kanskje var for tidlig og se noe.

kan jeg da være graivd nå? mulig for en ny test nå?? er så trist med negativt svar :-(((

Fortsetter under...

Kjære deg, du må nesten smøre deg med litt tålmodighet. Hvis du er gravid, er du isåfall kun noen få uker på vei. Vent til ikm med å teste! Evt. et par dager før, men er vel bare unødvendig sløsing av penger og tester :-)

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...