Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Del Skrevet 14. juni 2011 har vært sammen med kjæresten min i 7 mnd, ble fort gravid (selvfølgelig ikke planlagt) så jeg er 24 uker på vei. typen min har hele tiden passet på tlf sin så innmari, tenkte det kom til å gå over etterhvert, men det har det ikke gjort. har hele tiden følt at han har skjult noe... så i går MÅTTE jeg bare sjekke... å fant selvfølgelig noe der... hadde nesten ikke forventet annet. det var fra ei dame han har hatt kontakt med hele tiden mens vi har vært sammen, han skyldte på at hun sender mld, mens han ber henne slutte å sende. noe som viser seg å ikke være sant. virker som de har sendt bilder og sms hele tiden mens vi har vært sammen, hun har vært å sett han har spilt kamp, men han påstår han ikke har møtt henne og snakket face 2 face de siste 7 mnd. han er ute å fester 2-3 ganger i mnd og har liksom "glemt" å kjøpe snus når vi har vært på butikken sammen så han kjører ut igjenn med en gang. da er han jo sikker på at jeg ikke blir med. vet ikke hva jeg skal tro har skjedd... han har jo løyet meg midt i ansiktet et halvår, å nå prøvde han å si at det var hun som var skyld i det. men det var heller ikke sant.... er så lei meg.. er kvalm å uvell, får ikke til å spise, er så sykt gla i han... å vil ikke bli alenemor til 2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143320474-stoler-ikke-p%C3%A5-han-i-allefall-ikke-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå