Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt 3 svangerskap på 6 måneder (1 MA og en 1 SA). Er helt nygravid (utskrapning 9. mai så vet ik når jeg hadde EL, men svak test på lørdag som har blitt sterkere) nå og har en del symptomer, kanskje mer enn de andre gangene, men det rare er at puppene mine er HELT NORMALE! Ikke så mye som bittelitt ømme engang! De er rett og slett helt uberørte av at det er en spire på gang igjen. Sist, da jeg hade MA, hadde jeg så tunge og ømme pupper!

Hva er puppestatusen deres??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 3+5 og mine er også heelt normale =) Kjenner det brenner litt i brystvortene inni mellom. ellers ingen ting =)

Skrevet

Tror jeg er en dag eller to lenger enn deg så da er vi rimlig synket der. Brenner ikke engang her altså, helt døtt! Hvordan er formen din ellers da??

Skrevet

Må bare skyndte meg å si at symptomene trenger overhodet ikke være noe sterkere, selv om det går bra!

Hadde selv 2ma og flust med symptomer, kvalme, tissing, ømme pupper....

Denne gangen hadde jeg ingenting! Holdt på å bli tullete og var heeeelt overbevist om at det var et dårlig tegn!

Men, neida, lillebror i magen er ei villspik og alt har hittil gått bra.

Har derimot fått det meste av sv.skapsplager fra midten av sv.skapet og ut...

Så kunne jeg gjort alt om igjen, så hadde jeg nytt hver dag med lite plager:-)))

Skrevet

Tusen takk Trønderline!! Det var en god trøst altså! Man blir jo veldig var når en har opplevd å miste flere ganger, leter etter bekreftelser på at alt er bra. Har du bare noen uker igjen nå da??

Skrevet

He,he jeg svarer deg visst på en annen tråd også jeg:-)

Ja, i dag er det bare 3 uker igjen!

Det har vært mye nerver og uro, tida har til tider stått stille. Men, nå siste ukene flyr dagene avgårde i rakettfart og det synes plutselig nesten helt uvirkelig at det snart skal skje noe..... :-)

Skrevet

Mine var ømme i førsten, men nå kjennes de egentlig ganske vanlige:) Kanskje litt følseomme nipler, og de har kanskje blitt litt større:) Men egentlig kjennes de ganske normale ut:) Er 9+1 i dag:)

Skrevet

Formen min er fin den =) Blir fort trøtt og sliten bare. Og har en del murringer jeg kjenner i magen og ryggen, men ellers fin =) Blir litt uggen om jeg ikke tar det med ro når jeg blir sliten. Ellers har jeg ikke noe å klage over =) du da??

Skrevet

Jeg har ikke hatt vonde, ømme eller tunge bryster en eneste dag i hele svangerskapet og jeg er nå 6 dager fra termin. Det trenger altså ikke ha noe å si :-)

Skrevet

Puppene mine forandret seg før jeg tok test. Men det pleier de før mensen så tenkte ikke så mye over det. Siden har de vokst og holdt seg ømme. Er i uke 8 eller 9 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...