Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, tirsdag 14.06.2011?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig på nedtelling nå, 34 dager til termindato idag:) 18 juli er prinsessa ventet, og kjenner jeg begynner å bli veldig utålmodig..Skal på min første modningsakupunktur time idag, spent på hvordan det blir:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager igjen... Tida går superfort,men tror jeg må vente litt til før hun kommer...

Skrevet

Bare 48 dager igjen nå!!;)

Skrevet

Jeg har bare 14 dager igjen til ul-termin idag :-o

Syns det har gått altfor fort jeg i motsetning til mange andre som syns tiden går såååå sakte. Dette er min første så jeg er ekstra spent og ikke minst livredd..hehe. Syns fødsel virker så skummelt... Jeg har ikke utpreget høy smerteterskel ;-)

Skrevet

41 dager igjen her :)

Skrevet

8 dager igjen her

Skrevet

idag er det 10 dager igjen.. Begynner å bli lei. Er vel ikke klar, men klar for å møte baby, gå normalt, komme videre i livet liksom... Blir bare venting nå. Vil ikke vente, men gjør det likevel..

Skrevet

BAre 3 dager igjen!! =)

Men skal på kontroll på sykehuset på torsdag, ul +++ så håper på å kanskje bli satt igang da hvis ikke noe har skjedd før det.. (er da 14 dager over menstermin)

Skrevet

3 dager igjen her også, men i motsetning til deg, summer85, har jeg menstermin onsdag 22 så alt innenfor der er vel egentlig før termin....

Men håper at UL termin stemmer og at det skjer noe før helga, for jeg er MILDT sagt klar for å bli ferdig nå!!

Skrevet

I dag har jeg 15 dager til termin.

Jeg har hatt følelsen av at det skulle skje snart, men har begynt å tenke at jeg må slutte å tenke på det! Hehe - så lett som det er.

Sist ble jeg igangsatt 5 dager over termin, som var 20 dager over menstermin. Så det er mulig at jeg bare må vente... :)

Skrevet

6 dager igjen.... Vi hadde håpet litt på at det skjedde noe i dag, siden det er bf`s bursdag, men vi må nok vente litt til...!

Det kunne vært morro om han kom i morgen også, siden det er fødselsdagen til min avdøde bestefar som vi planlegger å kalle opp pjokken etter... Det er lov å håpe, er det ikke?? =)

Ha en strålende dag allesammen!

Skrevet

25 dager igjen til termin, fødeklar om 4 dager;))

Jeg er spennklar for å bli kvitt den svære kulen, men ikke helt klar for å føde.... Og vi har ikke vasket opp klær, ordnet seng eller ordnet i stand noe til hun kommer. Kanskje på tide?!

Skrevet

12 dager igjen her, selv om jeg er innstilt på at jeg kan gå helt til den 8 juli :-)

Skrevet

40 dager igjen. Og dermed offisielt høygravid! :-)

Synes jeg nettopp hadde 60-70 dager igjen, jeg... Huttetu! Tiden flyyyyr!

Skrevet

Idag er jeg 2 dager på overtid,og ingen tegn på at hun vil flytte ut enda =(

Skrevet

44 dager. Snaaart høygravid.

Skrevet

10 dager igjen, og veeeentingen har begynt for alvor.

Jeg har hele tiden sagt og tenkt at jeg kommer til å gå over, ettersom jeg har gjort det med de to første, men er rart med det, nå som det nærmer seg kjenner man på alle mulige tegn og det er jo lov til å håpe...!

Skal ned å stikke litt nåler nå, har ingen tro på at det hjelper på å lure henne ut, hun kommer når hun kommer, men skal hvertfall gjøre mitt for at kroppen er klar!

Skrevet

40 dager og endelig kan jeg kalle meg høygravid :0) (ser ikke verre ut :0) hehe.

Skrevet

7 dager igjen i dag! Og jeg greier ikke å innstille meg på at kan komme til å gå i 12 dager utover det...er så leeeei, gleder meg så til å møte den lille!

Skrevet

74 dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...