Gå til innhold

Hard livmor, som om jeg kjenner barnet! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Når jeg legger meg ned, er nedre del av livmor så hard. I går når jeg skulle kjenne hvor høy livmoren var kjente jeg noe hardt på høyre side. Er det barnet? Kjenner ikke bevegelser enda, for jeg er bare 14+4 i dag. Huff... Nesten bekjymret her, men prøver å ikke være hysterisk heller. Tenker på om vannet har gått uten at jeg har merka det...

Også er jeg 3.gangs, men husker jo ingenting!

Fortsetter under...

Det var bare på den ene siden av livmor, og det varte lenge, mange timer. Nå er det borte. Lurer på hva det var. Håper ikke det er noe galt :(

Kynnere veit jeg hva er, så det var ikke en sammentrekning heller.

hei =) Jeg er 15+6 i dag, min også blir hard noen ganger, noen ganger stikker den så opp mens den er hard, at vi kan se den kjempe tydelig, mens andre gansger kjenner jeg den ikke i det hele tatt hehe... min har litt rar form noen ganger, synes den forandrer form litt innimellom, vet ikke årsaken til det, noen ganger en den nesten ikke oval, men er vel beste måten å forklare det på, og på begge "langsidene" er det nesten som 2 harde kulmper mens den virker mykere på midten... nå er det ikke alltid sånn, men var sånn i stad =) Hehe som sagt aner ikke hva det kommer av =P=P

jeg er jo 27 uker nå.. men jeg vil huske at i uke 19 da jeg begynte å kjenne spark kunne jeg også kjenne når jeg lå at babyen var på den ene siden (det er værtfall det jeg tror det er)

og sånn er det fortsatt.. han legger seg på den ene siden og magen er helt skeiv og hard der han ligger..noen ganger kan jeg kjenne at deler av magen er hard og bulder ut og da har jeg tenkt at han ligger på siden eller "sitter"... og hvis vi tar der flytter han seg,og da kjenner jeg at han beveger seg :)

det er kun når jeg ligger på rygg altså..

flere som har det sånn? :)

Sniker innom fra 3. trimester :)

Det er nok helt ufarlig, og som jeg oppfatter det har spira di bare lagt seg litt mer "merkbart" til... Det skjer med meg innimellom, at jeg nesten ikke finner'n igjen og andre ganger kjenner jeg både rygg, rumpe og bein/armer...

Eventuelt er det livmora som trekker seg sammen, men det har jeg aldri kjent noe til så det kan jeg ikke uttale meg om ;)

Lykke til ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...