Mamsen med to små *fødeklar* Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Har de to siste nettene blitt holdt våken av plagsomme menssmerter. Til tider ganske intense....helt nederst i magen og bakover mot ryggen.Var våken to timer i natt.... Har ikke hatt det sånn med de to andre....Leser jo rundt forbi at en kan gå sånn lenge, faktisk ende med å gå to uker over tiden og ende med å bli satt i gang. Huff, kjenner jeg kommer til å bli sliten hvis det skal være sånn en måned nå. Jeg er kommet til 36+3... Andre som har det sånn, eller har hatt det sånn tidligere svangerskap? I så tilfelle hvor lenge gikk dere sånn?
megh Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Kan ikke huske om jeg hadde det på slutten sist. Men i går 36+1 så hadde jeg kynnere og noen av de med svak murring. Og venter på om det skulle bli mer. Men det ble det ikke. Har har hatt litt murring tidligere også. Så vi får nok bare smøre oss med tålmodighet. Med første fødte jeg plutselig 37+1 med vannavgang.så jeg vet ikke åssen en fødsel starter med rier. Så da prøver jeg å lese alle små tegn:) Lykke til!
kokosyklus Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 Har det sånn jeg og. Er 39 +1 i dag. Har vært litt slik til og fra siden uke 32, men ikke så harde som i det siste. Var til kontroll i uke 33 fordi de var regelmessige. Det skjer dessverre ikke noe mer. Synes allikevel det er spennende jeg da,nå mot slutten, så blir på mange måter ikke lei ennå. Jeg tusler jo hjemme og kan hvile litt innimellom. Så tror jeg nok at mine ikke er like sterke som dine, iom at jeg sovner rimelig fort hvis jeg våkner av de. Nå har jeg et tak som tar langt bak i bekkenet og ned i låret. Måtte det bli til fødsel snart:) Vi må bare trøste oss med at ungen kommer når den skal:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå