Gå til innhold

Har handlet litt på komplett, og har innvilget kreditt på 30 000, det står man kan få utbetalt kreditnota. Betyr det at jeg kan spørre om å få utbetalt de 20 000 som jeg ikke har brukt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jo, jeg vet forskjellen på kreditt og kredittnota (utrolig nok). Men det er likevel vanlig at man kan få utbetalt det resterende beløpet. Kontakt dem du :) (kredittnota er en rettelse på en eksisterende faktura, sånn)

Du kan det ja, men vil du virkelig det? Jeg ville sett meg om etter andre måter å finansiere oppussing på, 50 000 på kredittkort er utrolig tøft å betale tilbake (selv med god inntekt). Jeg har gjort det en gang og kommer ikke til å sette meg selv i den situasjonen igjen.

Ja, det er mulig å få de utbetalt, men er du rivruskende gal? Å låne penger hos komplett betyr at du ikke kan få lån i banken og når egen bank ikke vil låne mer penger burde du tenke deg nøye om. Tross alt 15% eller høyere rente, det er slitsom, du må jo også betale ditt vanlige lån.

Galskap!!!

Er du klar over hvor mye penger de usle 20 000 kommer til å utgjøre til slutt når de sinnsyke rentene på sånn kreditt har påløpt??

Ta heller opp lån i banken om dere trenger bare 20 000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...