Gå til innhold

Er det mulig for en person å ha sex i flere år uten å få følelser?

Anbefalte innlegg

Er det mulig for en person å ha sex i flere år uten å få følelser?

Gjevnlig møtes til vanlig, ha sex utenom i flere år. Følelsene kommer vel omsider uansett når ting er slik?

Uansett må vel partene like hverandre hakket over normal når man kan holde på slik eller?

Nysgjerrig på hva folk mener her jeg :)

Fortsetter under...

Har tidligere prøvd å ha "pulevenner", men det har aaaldri fungert i praksis, da enten jeg eller han har utvuklet følelser.. Kjenner ingen som har klart det, faktisk.. Og ja, man må jo like hverandre, og ha en god kjemi.

Individuelt. Både menn og kvinner kan gjøre dette uten å utvikle følelser. Vil likevel tro de aller fleste vil få noe følelser for den andre parten ved å holde på på denne måten. Hvor fort (og hvor intens) følelsene oppstår, er nok derimot umulig å forutsi...

Annonse

Jeg tror absolutt at det er mulig for noen, men jeg hadde aldri klart det selv. Det har vel noe med at jeg må ha noen følelser i utgangspunktet for at jeg kunne tenkt meg å ha sex med en person. I hvert fall hvis jeg skulle hatt sex med samme person flere ganger. Men alle er forskjellige, og noen klarer sikkert helt fint å skille mellom sex og følelser.

Ja, deterselvfølgelig mulig. Tenk på hvor mangeektepar som etter å ha bodd sammen og hat sexi mangeår går fra hverandre fordi de "ikke harfølelser for hverandre lngre".

Tror det er veldi få som klarer gå over lang tid uten følelser?

Jeg for min del holdt ikke ut mer en i ca 4mnd før jeg fikk følelser. Men da hadde jeg og fyren bodd sammen nesten hele tiden da.

Går helt fint.

Jeg bruker å bytte ut elskerene uansett, siden jeg blir lei av de. En derimot, har jeg beholdt svært lenge. Vi er gode venner, men ikke en eneste ekstraordinær følelse utover det. Vill sex!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...