Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #1 Del Skrevet 13. juni 2011 Er inne i en skikkelig kjip periode , hvor jeg er sjalu for alt mulig! Noe samboeren min såklart er hjertens enig i... Bare småpell, som at han har begynt å trene mens min kropp "forfaller" ( ja jeg vet jeg er gravid, men har allereede lagt på meg 13 kilo på 25 uker) at han kan drikke, røyke og snuse som det passer han. Flere som er sjalu, eller klarer alle andre enn meg å godta at det bare er sånn det er? merker det er hormoner i høygir, og i går hadde jeg et utbrudd om at "jeg skal slettes ikke ha flere barn, når jeg er dømt til å gå gjennom alt aleine, det gjør jeg ikke flere ganger" osv. .. Mannen er flink hjemme , både med matlaging og husrengjøring. Til tross for at han jobber fullt og jeg er sykemeldt. Likevel fokuserer jeg veldig mye på alt det negative , og på godene han kan unne seg som ikke jeg kan.... Huff for ei skrulle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143320033-sjalu-bitch/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå