Gå til innhold

Fy søren, jeg har sunket så dypt - klina med mannen til venninnen min

Anbefalte innlegg

Var ute på byen på lørdag (med en annen venninnegjeng) og møtte ham i taxikøen langt på natt. Vi var drita begge to, ingen unnskyldning - men så bestemte vi oss for å ta taxi sammen siden vi bor i samme retning.

Så sitter vi der på vei hjem når han smyger seg inntil og sier "Hva tror du XXXX (navnet på kona) sier til dette da?". Så svarer jeg at hun har vel ikke noe imot at vi tar taxi sammen.

Men så sier han "Men hva tror du hun sier til dette da"?, så kysser han meg og av en eller annen grunn gjengjeldte jeg og så satt vi der og klina vilt.

Jeg dør av dårlig samvittighet.

Og er livredd for at hun får vite. Burde jeg ringe ham og avklare?

Fortsetter under...

Annonse

Tror ikke jeg ville ringt og liksom bedt om unnskyldning for det som skjedde, når det hovedsakelig var hans feil. Han gjorde som det var en slags lek, spurte to spørsmål slik at du snudde hodet mot ham og så kysset han deg.

På den annen side var nok dette en vel stor fristelse for en full mann. Så du skulle tenkt deg om før du satte deg full inn i baksetet med en full mann.

WTF? Er det noe HI burde tenkt på mener du? En full mann må greie å styre sine lyster, hvis ikke får han sitte hjemme og drikke.

Ærlig talt... HI ble lurt i første omgang, men hun var med på det. At mannen er et offer går jeg ikke med på!

Ikke si det til henne iallefall. Det høres ut som en teit fyllegreie. Får hun vite det kan det bli en mye større greie enn det er. Du kan ringe han og bli enige om at dere ikke skal si noe.

Huff, jeg er egentlig vldig imot å holde kjeft om sånt, men likevel synes jeg du skal det.. Tror dette er en ting som kan bli blåst ut av proposjoner. Så du gjorde en feil på fylla... Det har alle gjort! Barevær 110% sikker på at han også holder munn- så ikke du ender opp med å være den som holdt det skjult...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...