kaos83 Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 hei du så på meg for en stund siden men var så usikker, glad om du ser igjen. er jeg gravid? 011083
Athina' Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Fomle: spør deg her jeg tuppa om det kan ha klaffet her i gården nå? Har vært skikkelig uforsiktig og traff de 2 max dagene nå (igår og i dag) :-) 08.11.70 Klem
Athina' Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Uff pc'n min klikka her :-( Ser dessverre ingen graviditet på deg nå,men dette vil jeg forske litt på så jeg skal se på deg igjen om ett par dager :-)
kaos83 Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2011 heisan du:) ja jeg tror fktisk det, sist jeg så deg følte jeg ingenting men idag føler jeg dt blomstrer inni deg!!! hva føler du selv? det kribler inni meg:) kan jeg spørre om hva du mener når du sier dette skl jeg forske litt på? hehee,
Athina' Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 Hehe for det er noe som sier meg at det skal snart skje, men jeg får ikke om noe som helst i løpet av 2011 og det er rart... og da må det forskes :-) Pluss jeg ble plutselig litt betenkt her om det var tyrjente jeg tok inn siden tråden er hennes, så du hører fra meg :-D Så gøy da :-)) Blir spennende dette, for i går når jeg spurte meg selv om blir jeg befruktet nå, så fikk jeg sånne pirringer fra hodet og utover armene - nesten som jeg har elektrisk hvis du skjønner hva jeg mener. Mange sier det om når de føler sine hjelpere eller ånder, men med engang jeg sluttet å spørre ble det helt borte, og nå når jeg skriver dett er det som jeg har ett elektrisk felt over hodet og utover armene :-) Jeg har aldri kjent dette før og er helt nytt for meg altså, og hva det er vet jeg ikke :-)
kaos83 Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2011 hei athina, har du forsket noe videre? jeg er nærmest sikker på at du er gravid, har du fått symp? når er ikm? teste snart hehe er spent her
Athina' Skrevet 16. juni 2011 #7 Skrevet 16. juni 2011 Weee så gøy at du tror det :-)) Nei er jo bare 4 dpo, men i de 3 dagene har jeg hatt noe forferdelig til halsbrann, og det er ikke noe jeg bruker å ha, æsj! Og skikkelige murriger i korsryggen, nesten så jeg må ta paracet - men det kan jo bare være PMS, for jeg kan få det før mens, men kan ikke huske at det kom så tidlig etter el - men husken er jo så forskjellig :-) Jeg har jo kommet så langt at jeg håper jo, men jeg får disse negative nedturene at 'nææææsj er da ikke det allikevel, så hvorfor håpe' - og de er kjipe :-/ Skulle ønske at jeg var mer sikker selv, men selv om jeg ser og kjenner andre så gjør man det jo ikke selv :-) Har ikke fått fundert noe for jeg har ikke fått satt meg ned, men hold denne tråden oppe så skal jeg forske litt i morgen :-) Men jeg tror noe er på gang altså for jeg blir så smilende her jeg sitter ;-) Stor klem
Athina' Skrevet 17. juni 2011 #8 Skrevet 17. juni 2011 Hmmm tror ikke du er gravid nå jeg, men får igjen opp juni/august - får veldig sommerfugler i magen her altså så noe er på gang og nært forestående :-)) Men jeg skal forske videre, så ha denne tråden oppe innimellom :-)) Klem
HMC Skrevet 17. juni 2011 #9 Skrevet 17. juni 2011 Hei Athina...kunne du spå meg også? har spurt flere ganger men ingen som svarer meg? Er jeg gravid? født 270387. Tussen takk for at du evt tar deg tid. <3 <3
Athina' Skrevet 17. juni 2011 #10 Skrevet 17. juni 2011 Dette er fomle sin tråd, og her er det kunne henne jeg ser på :-) Jeg ser at du har flere tråder og har spurt i alle oppsamlingstrådene, men hold deg til 1 tråd og heller dytt den opp og ser noen noe om deg så svarer de - det hjelper ikke å skrive overalt og 'mase' seg til svar :-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå