Gå til innhold

stikker/smerter i underlivet, eller ihvertfall langt nede i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! jeg er 32 + 2 i dag og har i dag merket noe form for stikking, slag, eller nedpress helt nederst i magen, eller så langt nede at jeg vil si det er i underlivet. Kan dette være at hodet driver å fester seg? lille gull som sender noen slag? kanskje han bare "borrer" seg litt nedover? noen som har noe erfaring med noe lignende? ( dette kommer bare sånn i blant, ikke noe som varer over tid) håper noen vet noe :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Skjønner hva du snakker om! Prøvde å snake med mine gravide venniner ,men de hadde ikke opplevd dette.

Jeg har opplevd at det kommer litt i rykk og napp og jo større ungen ble jo vondere ble det. Lille knøtt her har ikke festet seg og det føles ut som om han ligger oppå bekkenet og ikke kommer helt ned liksom.. at han prøver å kile seg ned, men det ikke er mulig.. Tror ikke det er farlig,men heller at han treffer noen nerver når han "leter" etter veien ;) Er 39+2 i dag og veldig ofte nå på slutten har han gjort det på samme tid som de dukket opp noen maserier. DET var ubehagelig. ( vil egentlig kalle det drit vondt, men innbiller med at fødselen er litt vondere)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...