Gå til innhold

Hva fikk småtrolla deres i 1-årsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nærmer seg 1-årsdag her i heimen, og både jeg og mannen er svar skyldig når vi får spørsmål om hva frøkna ønsker seg. Tar gjerne imot massevis av lure tips fra dere som nylig har vært der ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Vi skal feire 1-årsdagen til helga og guttungen har et par ivrige bestemødre som allerede har avlevert gaver her... Så nå har han fått en gåbil som virkelig falt i smak, dubloklosser og en sandkasse i plast med lokk til å ha ute.

Når folk har spurt, så har vi svart at han ønsker seg uteleker, f.eks. et lite plaskebasseng. Ellers er dublo noe av god kvalitet de kan vokse med, evt. enkle bøker eller puslespill.

Skrevet

Jenta vår fikk bl.a duplo, som hun synest er gøy å tømme ut av esken og putt oppi igjen:-) Er nok litt liten ennå til å bygge med dem, men vi bygger litt, så river hun. Har flere små baller, som er de mest brukte lekene her i huset. Bøttesett er populært, liten dukkevogn og dukke. Er nok i en alder der de er for store for mange leker, og for små for mye. Derfor er det lurt å tenke litt frem i tid. Puslebrett og putteboks er leker de har glede av om noen mnd, jenta mi skjønner ikke konseptet ennå iallefall. Barnehagesekk er greit å få, hvis dere ikke har det. Har noen fine bøker med forskjellige tema: På gården, lekene mine, i jungelen, kjæledyr +++. De er veldig populære, har knapper på hver side som lager lyden som hører til bildet. Har vært gull verdt når hun ikke vil spise, da får hun sitte å trykke mens vi putter innpå mat:-)

Skrevet

Vi kjøpte sandkasse og uteleker (bøtte, spade m/tilbehør) og en bærbar dvd-spiller (VELDIG greit til fly og ferietur har vi oppdaget - og sikkert i bilen etterhvert). Vi ønsket oss bøker, duplo og kjøkkenting fra IKEA. Ellers ønsket vi oss i hovedsak klær - ser for meg mye skift når gutten skal i barnehage til høsten. Vi fikk det vi ønsket oss - og en hel rekke leker. Både biler, verktøybenk med lyd, mer bøtte og spader, bok med lyd. Av besteforeldrene ønsket vi oss en sykkel med stang på - og det var gull! Gutten vår hater vogn, men sitter som en prins på sykkelen sin mens vi skyver. Så til kortere turer til lekeplassen osv blir det nå brukt sykkel. Anbefales!

Barnehagesekk var lurt, gode tøfler til barnehagen, regntøy til barnehagen,og matboks er andre ting jeg kommer på (som jeg ikke tenkte på for egen del...).

Skrevet

Av oss fikk hun lekekjøkken.

Eller ble det litt klær, duplo, bøker ol.

Skrevet

Gåbil, babybasseng, sandkasse i tre med lokk (FellesKjøpet), Brio- Hund, Brio- Bil, Ullflece-dress fra Devold, Ullstillongs, 3 sett med bøtte og spade, Badebåt, penger, "Min første høvlebenk", ball, bok.

Kommer ikke på mer.

En greie vi ikke fikk men som ønsket var baby- huske. Men fikk to babybasseng, så skal bytte det dyreste i en baby- huske :)

Skrevet

Takk for mange flotte tips! :-)

Det kom ikke frem av innlegget mitt, men hun har en storebror på 3,5 år, og dermed også i hauger og lass av bøker og (inne-)leker etter ham. Men fikk endel tips som nok blir med på ønskelista, bl.a. putteboks, barnehagesekk og sand/vannbåt med lokk. Sykkelhjelm har jeg også kommet på at hun ønsker seg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...