Gå til innhold

Grünerløkka: Trenger dagmamma til blid liten jente fra august 2011

Anbefalte innlegg

Vi trenger en snill, god og erfaren dagmamma til vår lille jente på 10 mnd fra august 2011 (antakelig midten av august). Vi bor på Grünerløkka i Oslo og er avhengige av at du bor i nærheten eller at du kommer hjem til oss da storesøster går i barnehage i bydelen.

Referanser kreves!

Dersom noen andre foreldre i bydelen også leter etter dagmamma kan dere også gjerne ta kontakt; kanskje vi kan finne noen sammen?

Håper på snarlig svar!

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei:-)

Jeg er en erfaren dagmamma som kan fremvise mange gode referanser. Det har seg slik at jeg også bor på Grünerløkka, og jeg er ledig f.o.m august. For mer inngående detaljer, kontakt meg gjerne på: [email protected]

Ser frem til å høre fra dere.

Hei i live in holmlia but there's no problem going to your place in the morning.

I have a son of my own and i just finished looking after a 15 month old boy. i can bring your daughter to an åpen barnehage if you like contact me at [email protected]

• 3 uker senere...

Hei!

Jeg er 26 år gammel jenta fra Ukraina.Jeg har stor erfaring med barn og husarbeid (rengjøring, stryking ,matlaging).

Jeg jobbet som au-pair for 2 norske familier, i Arendal og Oslo. Passed jeg på Marie, 6 år og Nora nyfødt. I Oslo passed jeg på Oscar 3 år. Jeg har erfaring med barn, både fra Norge og fra Ukraina.

Jeg er punktlig,seriøs,pålitelig.

Jeg kan begyyne å jobbe så snart som mulig

Send meg en mail eller ring.

[email protected] / 405 66 140.

Jeg ser fram til å høre fra dere.

Mvh Nataliya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...