Gå til innhold

ang bytte av mme merke for en liten periode...!noen som vet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mini er rett over 7 mnd nå og vi har brukt collett fra han var en mnd ca...ble bare hyling av både nan og hipp...

men collett har ikke disse ferdig blandingene som til tider hadde vært ganske enkelt å ha med seg på tur.....

vi skal på biltur snart og lurer på om han enda vil få like vondt i magen av disse merkene nå som han er begynt med fast føde og har smakt mye forskjellig med stort hell....?

han liker godt grøten til hipp nå,og vil tro at det er hipp mme i den....?har hipp sånne kartonger med melk tro??

bør jeg evt bytte helt overtil ett annet merke eller er det greit med ett annet merke sånn av og til...hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipp har melk på kartong...

- Jeg ville prøvd et måltid nå og da, før jeg hadde byttet helt. Vil tippe det er stor sannsynlighet for at han ikke får like vondt i magen nå som når han var 1mnd. -Men prøv FØR bilturen!

Skrevet

Vi måtte beggynne med nan ha 1 (fås på apotek) på grunn av at mini har en ømfintlig mage. Vi slet litt med å få henne til å drikke den, fordi hun var vant med smaken fra den melken vi brukte før. Så det kan hende han ikke vil ha den på grunn av smaken! Vi opplevde det samme når vi begynte med malt i melken.

Men jeg ville også ha testet ut med tanke på magen. Ikke greit å ha en unge med magevondt på tur.

Men magene blir jo mindre og mindre ømfintlige etterhvert som de blir eldre.

Skrevet

takk for svar!:)

da prøver jeg meg med hipp kartong først å ser hvordan det går siden han godtar grøten:) xxxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...