Gå til innhold

Psykologisk utroskap?

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp her... For det første er jeg ikke på Facebook selv, men trenger som sagt litt råd og hjelp.. Har en mann som sitter på F.b hele ettermiddagen. Han har i det siste året sendt mange meldinger på innboksen til en jente/dame. Dette skulle jeg egentlig ikke vite, men han glemte å lukke ned siden sin en dag og der fant jeg enormt med meldinger, hjerter, smilefjes og div til denne damen... Ble så skuffet, da han sa at han aldri snakket med henne i det hele tatt. Han ble rasende fordi jeg hadde snoket, men da ble jo jeg enda mer urolig...Hadde han bare vært rolig å sagt at dette ikke var noe big deal.., men neida, han ble skikkelig sint.. Jaja, det jeg lurer på er om noen av dere har opplevd dette og om dere synes det er ok. Dette har også pågått leeenge..Takker for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143318886-psykologisk-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette bør dere snakke litt grundig om. Det er ikke normalt å sitte og sende smilefjes og hjerter til andre damer, når man er i et forhold!

Reaksjonen hans var ikke helt lovende heller, og at det har pågått lenge. Huff, ikke lett dette nei! Men dere må ta en alvorsprat og se hva som kommer ut av det. Ingen vei utenom! Kanskje det er uskyldig, kanskje ikke.

hadde pent sagt opp internett og latet som ingenting da den brått en dag ble borte.

her i huset har jeg facebook mens mannen ikke har. han har fri tilgang til å se så mye han vil og jeg ber han til og med svare for meg hvis han ser det er noe der som jeg ikke får svart der og da.

man skal da kunne stole på hverandre når man bor under samme tak!

så det virker som at mannen din har noe å skjule da han i tillegg ble sur for at du snoket.

Takk for svar...Nei, tenker jo at det ike er helt greit heller. Vi har 3 barn sammen og vært sammen i 15 år.. Jeg ser jo at det kanskje er min feil at det er slik..Kjedlige meg...Men orker likevel ikke å ha det slik. Være den trygge basen og alltid er der for han... Nei, det gidder jeg ikke i det lange løp. Mvh HI

Annonse

Er virkelig redd for det du skriver...at han har noe å skjule...ettersom reaksjonen var slik den var...:( Tror virkelig vi har noe å snakke om. Jeg tenker samtidig at hvis det er slik at han vil til den andre damen så må jo han bare si det til meg..., men å sitte bak min rygg på denne måten tapper meg for krefter. Bedre det. Jeg ønsker ikke å sitte her å være den kjedlige, hjemme med våre 3 små og organiserer for alt og alle...mens han koser seg på nettet... Jeg har i tillegg fått en del tilbud, men aldri gjort noe med det, men tenker nå at da er det bare å slå til...?

Jeg foreslår at dere tar dette under fire øyne når ungene er i seng. Du kan jo legge det frem sånn, at kanskje det er ok for deg også å flørte litt, hvis det er greit for han å gjøre det? Forhøre deg hva som ligger i denne interessen for den andre dama. Det kan jo være helt uskyldig.

Jeg ville ikke latt dette passere uansett. Han er tatt på fersken i å gjøre noe som man ikke gjør hvis man er et velfungerende par. Lykke til da!

tja.. ville vel ikke slått til på utroskap,fordi om du tror kanskje han har gjort det. Da senker du deg jo ned på hans nivå...

I mitt forrige ekteskap ble jeg beskyldt for å være utro hver gang jeg gikk ut døra...så det var nesten så jeg hadde lyst til å være det, slik at han kunne ha rett i antagelsene sine ..som kom uansett.

Men jeg holdt meg for god for det..og det burde du også gjøre.

Spør han heller rett ut om du har grunn til å være bekymret for det dere har bygd opp sammen gjennom 15år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...