Gå til innhold

noen som har peiling på hvor jeg kan finne en fin sofa? leter etter..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har nettopp kjøpt en men da i lys kitt/ gråhvit og i to og treseter, men de har den i alle varianter. Den var fra natuzzi, god kvalitet. Living har sofa kampanje nå. Når jeg kjøpte så fikk jeg settet for 16999, det kostet normalt 28. Her er den med sjeselong men som sakt du får den i alle varianter, jeg har ben i venge på min: http://www.cresta.co.uk/natuzzi/natuzzi-savoy-sofa.html

Den kan bygges så stor du bare vil. Dessuten så har både living og bohus mange hud sofaer som er i moduler. De fra natuzzi kunne jeg velge hvor stor sofaen skulle være osv, men tok en tre pluss to forde det var det som passet stua vår.

Og jeg er kresen :) Jeg tegnet opp alle muligheter med sofaene, hjørne, sofa med sjeselong osv osv og fant ut hva som passet stua best...og hva som ga oss best valgfrihet med omøblering :) Tok med meg skinn prøvene hjem og testa de i all slags lys sammen med gulv og tapeter:) Og er råfornøyd med valget, stua er råflott.

Så det vil jeg råde deg til å gjøre uansett valg av sofa. For det perfekte resultat ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...