m&m`s Skrevet 13. juni 2011 #1 Del Skrevet 13. juni 2011 siden nav sine folk ikke kan gi meg noen kloke svar, håper jeg noen kloke hoder her kan hjelpe meg? Jeg har et enkeltpersonsforetak som jeg jobber ca 10 timer med i uka (holder kurs)og jobber samtidig som arbeidstaker 60%i min vanlige jobb. Jeg håper på å bli gravid til høsten, men ønsker å finne ut litt om permisjon og foreldre penger slik at vi ikke går i noen "feller". Kursene mine ønsker jeg å oppta igjen etter de obligatoriske 6 ukene med permisjon, men ønsker full permisjon fra den vanlige jobben min. går det ann? Og hva med far? Kan han ta ut mer perm siden jeg velger å jobbe med kursene? Far jobber i reisejobb og er borte 2uker og hjemme 3 uker. Når kan og må han ta ut sin permisjon? Hvordan kan vi sammen få lengst mulig permisjon og samtidig ha råd til det? Håper noen kan hjelpe meg her! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143318803-enkelpersonforetak-og-arbeidstaker-permisjon-og-foreldrepenger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå