Gå til innhold

Hva er best, eventuelt forskjellen på, I.D. Minerals og GLO minerals?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ID er den "ekte" og den som ser best ut på min hud. Men har hørt om de som sier glo ser bedre ut på deres hud, så det er vel individuelt. Uansett kan du jo gå innom et sted som selger det å få testa det før du kjøper.

Forresten.. før folk begynner å hyle om at id er farlig fordi det inneholder noe som heter bismuth.... Bismuth er et mineralsalt, som gjør mineralpudder ekstra skinnende. Blandt annet ID har sluttet å bruke dette fordi mange fikk svie i øyekrokene. Jeg har aldri plagdes med dette selv. Men nå får man det altså uten det i pudderet. :)

Jeg brukte id før, nå bruker jeg et merke som heter jane iredale. Mye bedre enn både id og glo! Virkelig natulig, pent resultat, ikke noe skimmer, man ser bare helt super ut. Bruker alt fra foundation til rouge, ligloss, eyeliner etc og er superfornøyd. Kjøper det på ebay. Dette merket kommer mye bedre ut i "renhetstester" enn både glo og id. Har også brukt glo. Syns resultatet av den foundationen, både løs-og fastpudder blir litt mer dekkende og sminket. Ser bra ut det også, men jeg bruker det mer til kveldsbruk. TV2 bruker forresten Glo når de sminker, det er visst det eneste merket som er godkjent foran kameraet. Sikkert noe med at det er det matteste kanskje?

Id er jeg ikke så glad i, på meg så stikker det i huden, men mulig jeg er en foundation av den gamle typen. Er forøvrig kjempe glad i ids mascaraer og lipgloss buxom - den beste ever! men når det gjelder foundation, sjekk ut jane iredale. har anbefalt til alle venninnene mine også, og de digger det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...