Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til lammeskinn.

Hvor burde jeg kjøpe det? Fikk et sist gang. Men har lyst på et nytt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnashus har helt ok og billige lammeskinn. KJøpte selv på nøstebarn, men syns det er for tykt og det lager fjøslukt i hele rommet.

Skrevet

Okei, takk. Tror kanskje jeg har det fra babydan, men tenkte om jeg skulle vurdere nøstebarn sitt. Men da vet jeg at det kanskje ikke er så lurt :)

Skrevet

Jeg kjøpte et i Barnas hus-priskategorien og det virker veldig fint. Men det er visst mye kjemikalier i de som er hvite. Jeg kjøpte et gul-aktig og vasket det og det ble myye hvitere. Merkelig...

Men kjøp korthåret. :)

Skrevet

har kaiser sitt til til minste jenta vår som nå blir 3 som hun har brukt siden ho blei født. er kjempe fornøyd med dette så har kjøpt ett ti lille som h*n skal bruke :) noen mener dette lukter, men har luftet det før bruk og det lukter ikke når det er i bruk synes jeg :)

Skrevet

Vi har det største til Nøstebarn til storesøster og hun sover på det fortsatt (er 21 mnd gammel). Vi skal kjøpe et til babyen også :)

Skrevet

Barnas Hus korthåret lammeskinn til både storesøster (2,5 år) og minstemor, veldig godt fornøyd- og 300 kr er en finfin pris;)

Skrevet

Men blir det ikke varmt med lammeskinn i vogna nå på sommeren?

Har ingen erfaring med sommerbaby jeg heller...

Tenkte på det i dag da, at madrassen i vogna er skikkelig hard. Skulle jo hatt noe mykt for han å ligge på... Men hva? Skinn?

Skrevet

Jeg hadde lignende tråd for et par uker siden, og etter mange gode tips endte jeg opp med skinn fra Kaiser som jeg kjøpte på lilleprinsen. Fikk det på salg, du får sjekke om de har salg fortsatt. Vurderte nøstebarn, men orker ikke sauelukt - det har vi nemlig på et par andre langhårede skinn vi har fra før..

Når det gjelder sommerbarn kan man like gjerne bruke skinn da som på vinteren, Skinnet regulerer varmen. Jeg pleier å bruke det hele året :)

Skrevet

Mine barn har ikke kunnet bruke lammeskinn annet enn når det er veldig kaldt. For dem regulerer det dårlig varmen, men holder ute kulden. Hadde vært helt uaktuelt å ha i vogna om sommeren. Vi må ofte bytte om fra ull til bomull når de er innendørs om vinteren.

Skrevet

Til førstemann kjøpte vi forresten fra husfliden. Korthåret tibetiansk, det var superdeilig og tynt. Det brukte vi overalt, i vogna, i senga –til og med i Sør-Afrika, når vi var der på barselferie (35 grader).

Det regulerte og var helt supert.

Skrevet

skal bestille Nøstebarnskinn, men lurer på hva str som er best? Jeg akal ha skinnet i Leandervuggen, men senere i sengen. Kjøper et rimeligere skinn til vognen, men ikke Ikea.

Skrevet

Vi har det nest største fra nøstebarn i hvitt. Veldig fornøyd. Hadde et fra Barnas Hus i vogna og var fornøyd med det også, men har dessverre rotet det bort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...