Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Nå har eg vert prøver i 4år:/ har 6 pergokurer og 1 Laparoskopi bak meg nå. Fikk beskjed om at eg har like godt sjanse som andre nå til å få barn:) Så då melde eg meg tilbake her:) Fjernet 50 cyster totalt så håpe de skal hjelpe:) Håper noen kan sende meg mye baby støv:) dette skal bli min sommer:)
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 hei, vil bare trøste deg med å fortelle at vi prøvte i 2 1/2 år på jenta vår, hadde 4 doble pergokurer å 1 lap. operasjon. da vi bestemte oss for å ta en pause å ikke stresse med prøving, testig, kjenne etter el symptomer å alt det der, da satt spiren! har nå ei fantastisk jente på 9 mnd. nå har du prøvd lengre en hva vi gjor, men vil bare ønske deg lykke til, å nå skal du se det går av seg selv nå som du vet at alt er fint:) lykke til!!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2011 hvr mangen prøve perioder etter lap fikk dere positiv test? tok lap for en uke siden så vente på el skal komme i løpet av di neste 2 ukene:)
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 for min del tok det 4 pp etter lap èn før spira satt:) lykke til, håper det klaffer for deg nå da!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 Oiii...du har jammen meg ventet lenge! Håper virkelig at spiren sitter snart!!! Sender deg masse positive tanker:) Stor klem
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 14. juni 2011 #6 Skrevet 14. juni 2011 De har jammen ryddet opp skikkelig, 50 cyster var ikke lite!!! Håper det gjorde susen, og at du blir gravid i en fei nå :-) Vi prøvde i 5 år før førstemann satt, så vet alt om den lange ventetiden... Vi hadde vel i grunnen gitt opp da spiren plutselig satt, så det er nok noe i det med å "ikke tenke på det". Men det er jo ikke noe man styrer selv, akkurat. Sender masse babystøv :-D
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2011 ja va en del å rydde opp:) men nå e de jo fikset opp i. startet for 4år siden å merke noe va galt. va ikke lenge etter me startet å prøve så sprakk en cyste:S etter de sprakk de vel ca 1 i åre. men di telte ikke cystene før i april i år. då va de rett på vente liste til Lap. De e liksom ikke så enkelt å ikke tenke på å få barn når du vett du ikka kan drikke, røyke osv i svangerskap. eller når man er gift så spør jo alle om me ikke skal ha små snart:( nå har me skylt på bryllup, jobb, hus bygging å nå i sommer er de hagen som står for tur. så e de ikke mer å skylle på lengre:S så nå må de nesten berre gå har funnet ut eg ikke skal sjekke ette EL elle bruke noe for å bli lettere gravid. å ingen tester skal brukes før eg er øve dag 40 i syklus. Basta.....! hehe. Men går på Metformin, de sa legen eg måtte gå på i 6mnd til:S de skal hjelpe meg vist:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå