Gå til innhold

Etterpåklok (trening)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå angrer jeg på at jeg ikke har trent i svangerskapet. Rompe og lår eser ut og e føler meg enorm! Noen av dere som har link til et treningsprogram for gravide? Eller har noen tips de kan skrive inn? Bedre sent enn aldri, er det ikke det man sier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldri for sent å begynne:)

Sjekk ut bloggen http://cathrineslilleboble.blogg.no/ og bli inspirert der.

Selv elsker jeg ellipsemaskinen nå i svangerskapet, en halv time på den og jeg føler meg som et nytt menneske. Så trener jeg styrke etterpå, for å få en fullkommen økt.

Veldig viktig at du starter forsiktig i og med at du ikke har trent tidligere i svangerskapet.

Lykke til!

Skrevet

Eg vil anbefala deg å svømma i svangerskapet, det har eg gjort ca 2 ganger i veka og det gjere godt. Og så blir du no litt vektlaus i basseng og det gjere godt no når ein begynna å bli litt tyngre.....det er ihvertfall min personlige erfaring, og so i tillegg so prøve eg no å gå meg nokon tura( da går eg på stia og kupert terreng for det er ikkje so tungt som å gå på asfalt)

Skrevet

Slapp av og nyt at du er frodig og fullkommen:-) Det finnes mange muligheter for å ta fatt på treningen etterpå:-) Ikke ta på deg den dårlige samvittigheten, den er mer ukledelig enn kroppen:-)

Jeg har lagt på meg 15 kg og er i uke 32, det meste ligger på rumpa og lårene og det er helt greit.

Vi er opplært til at stor rumpe ikke er fullkomment, men i andre land ville vi kanskje følt oss mindre kvinnelig med det spinkle idealet som vralter omkring:-)

Ingenting er så ukledelig på ei dame som dårlig selvbilde enten hun er tynn eller fyldig.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...