Gå til innhold

Endelig, en liten kul neders på magen!

Anbefalte innlegg

I morges kjente jeg en kul neders på magen da jeg strøk hånden over! Var så deilig å kjenne at det er noe der, også med tanke på at jeg er nærmest symptomfri og har vært det hele veien:) Kan også se den i profil!! Herlig ;)

Nå venter vi bare spent på et lite dult fra den lille. Er 15+4 idag!

Fortsetter under...

Alltid moro å begynne å se/kjennes gravid ut =) Jeg har ikke hatt noe problem med det igrunn, min mage vokste fra uke 7 og har vokst sakte, men sikkert... Nå ser den mer gravid ut enn "tykk" slik den gjorde de første ukene så nå har jeg begynt å vise den frem.... + at alle på jobben vet nå =)

Lykke til videre med dulter og voksende mage, det er så moro å være gravid når man ikke har noen plager!!! (min kropp liker tydeligvis å være gravid, for jeg slipper like billig unna hver gang)

hihi, jeg bytter også hver torsdag og har UL termin 5.des. mens-termin er faktisk 21.november men siden dette ikke var planlagt og jeg derfor ikke husker heeeelt nøyaktig når siste mens var så sier jeg nov/des når noen spør :)

Det er det jeg også sier, men det har med at begge de to andre er født 3 og 4 uker før termin... SÅ jeg regner med at denne lille tassen også kommer litt før termin. Nå har jeg ikke vært på UL enda, så har kun mens termin å gå ut ifra =)

Jeg tipper ihvertfall at jeg får en november baby og ikke desember baby =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...