Gå til innhold

Ul imorgen uke 17, GLEDER oss!:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer m gutt:)sist gang vi var på ul va d ei sur dame og når vi spurte om kjønn var ikke d viktig.. Kor tid i undersøkelsen spør dere om kjønn?før dere starter eller under?og ka sier dere? Litt rart spm fra meg kansje men tenker m skrekk på ho vi hadde sist..

Gratulerer med gutt :) gleder meg noe vanvitttig til ul selv, men skal ikke før 21 JULI! Jeg dauer ;)

Håp84: akkurat d samme lurer faktisk jeg også på. For jeg vil ikke d skal virke som at d er d eneste jeg er interessert i, for det er det jo ikke. Samtidig vil jeg jo at jordmora skal ta seg litt tid til å sjekke :)

jeg skal på ul 4. juli, gleder meg sinnsykt jeg og, er 15+6 nå, så gynekologen sier om babyen ligger riktig, at vi kan se kjønnet da, så det også gleder jeg meg til, men også å se at alt er bra, får så noja noen ganger... hehe de gangene jeg har vært på ul, er alt så bra også får jeg litt noja når det er en stund siden sist... hehehe.... :)

Annonse

Tusen takk!:) Jormoren spurte oss når jeg la meg ned på benken, om vi ville vite kjønn, om det va viktig for oss, etter at hu hadde ramset opp alle andre ting hu skal se etter i kroppen på lille, og rundt:) hu va blid og høflig helt fra venterommet til vi dro å jeg fikk en klem:) ei godt voksen dame fra Skien denne jordmoren, Nr en av 2 høyskole utdannede jordmødre i vest agder, dette va på Røngken senteret i kr. sand, og anbefales!!:) Denne damen blir man gla i!:) Sykehuset hadde så lang ventetid, så derfor henviste legen meg dit isteden:) helt topp!:)

Underveis spurte vi om hun så kjønn, og hu smilte og sa at kunne hun ikke se det, kunne hun likegodt finne seg en annen jobb:) såklart har plasseringen til lille noe å si også;) men, å, dette va då fint!;) tenker at hun er gla i jobben sin og trives , og viser det, siden hun er så blid, og ikke minst dyktig, når alle jeg vet om skryter av henne, både leger og gravide!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...