vår første 19 mnd prøving Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Jeg er 1 dag over IKM nå , det strekker i magen, ingen farget utflod, må tisse oftere, litt kvalm og lite matlyst til tider, trøtt!, varm osv .. Skal teste imorgen, måtte den bli positiv! Når skal dere teste og hvilke symptomer har dere???
Trultetryne Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Ikm 19. Juni. ingen symptomer enda ihvertfall
vår første 19 mnd prøving Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2011 spennende at du snart har IKM symtpomene kommer nåkk snart
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Ja, er 6 dager over og ingen mens og blandahvite tester.. Kan jo håpe at man er gravid.. Siste sjanse. Starter med piller om jeg ikke er gravid nå..
Evigoptimisten Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 Wow Snuppi og venta lillegull! Dette lover jo godt.. jeg krysser fingrene, og sender deg masse gode tanker. Gi en lyd så snart du har testet:o) Lykke til! (Håper jeg kommer etter snart.. kun 3dpo, men har skikkelig god følelse også denne gang..)
vår første 19 mnd prøving Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2011 gutt,gutt,jente(1MA) 6 dager over er lenge, men det kan hende du produserer hcg sent? har du vært uregelmessig i det siste? Hvor lenge har du prøvd siden du skal begynne på pillen om det ikke går nå?
vår første 19 mnd prøving Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2011 Evigopptimist 14pp Ja det lover godt, er spent på test resultatet imorgen Har mye murringer så det er enten eller.. 0 tegn til at tanta kommer. Jeg hadde også en god følelse denne gangen, men kan hende jeg tar feil, gir tilbakemelding imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå