Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 I dag har jeg hatt litt vaskemani! ryddet hele huset, renset kaffemaskinen og aviset og vasket fryseren... Redebygging?? ;-) Lov å håpe at noe skjer snart, 16 dager til UL- termin og 10 dager til menstermin.
Gjest Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Jeg har hatt det sånn flere ganger siden jeg gikk ut i permisjon, og det er nå to uker siden. Har tenkt flere ganger at NÅ kan da ikke huset bli renere og babyen kan bare komme..så går dagene og rotet og husvasken må igjen taes. Begynner nå å bli lei av å holde hus og hjem ryddig og rent for at den lille skal komme, uten at hun ser ut til å ta hintet hehe..og det kan fortsatt ta et par uker da terminen er om først en uke ;-)
Phillippa Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 Redebygging her også Har handlet inn det siste som trengst, store ting før helga og småting idag (som brystsalve, ammeinnlegg, bh osv). Termin 2 juli, men føler at alt må være klart nå. Eneste jeg ikke gidder er å pakke bagen. Det tar jeg når jeg kjenner noe skjer, å det kan jo faktisk bli både 3 og 4 uker til. Støvsuger og vasker ganske mye for tiden, føler det må være rent og ryddig til jeg må forlate "redet" for en stund;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå