2 solskinnsbarn :) Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Endelig var testen positiv... Har ei jente fra før, og vi har mista ei jente Kjenner jeg er veldig nervøs nå, det er jo veldig tidlig... Men håper så VELDIG!!! Vi har prøvd i 1år og 5mnd før det klaffa. Ser det er flere som har brukt flere gravidtester, bør jeg også gjøre det?
❤snupp(e)❤ Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Gratulerer så mye! Positiv test er positiv test etter min mening, men hvis du vil så kan du jo levere urinprøve til legen, så får du sjekket det der også! Prøv å slapp av og kos deg, da slipper man en stresset kropp og barnet får en avslappende og rolig kropp å vokse og kose seg i Vi krysser fingrene
Nutte87+ februar spire! Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Gratulerer så masse =))) Krysser alt for at spiren sitter =) Jeg har tatt flere tester, men det er fordi den første var så svak. Så jeg ville følge med på at den ble sterkere og sterkere pga kjemisk graviditet første gangen =) Nå virker det som at den sitter, så får håpe det fortsetter slik =) Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå