Gå til innhold

Pre seed - noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Mensen kom denne mnd også... til min store fortvilelse. Jeg har ikke tålmodghet til dette! ;)

Tenkte å prøve Pre seed nå. Grunn til det er fordi at det blir så mye fokus på å prøve å bli gravide i en periode hver mnd, som da gjør at jeg ikke får kost meg skikkelig. Tankene er bare en plass, og jeg synes det er litt slitsomt. Flere som har det slik?

Tenkte å teste med eggløsningstester igjen denne PP, og i tillegg prøve pre seed de dagene det virkelig gjelder.

Noen som kan anbefale dette? :)

Hilsen en utålmodig Messy som virkelig vil at det skal klaffe nå! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143318377-pre-seed-noen-med-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt om mange jenter som mener at de ble gravid av pre seed. Jeg har bestilt jeg også, så om jeg ikke får brukt den denne perioden, vil jeg ihvertfall få brukt den neste!

Lykke til! Håper det klaffer for deg snart!

Annonse

tror det er bare på nettet! Har kikket veldig når jeg har vert på apoteket, men bare sett "vanlig" glidekrem, noe som ikke er særlig gunstig når en prøver (selv om den ikke har sæddrepende middler).

Lykke til alle sammen:)

Hei. Titter innom fra 1 trimester -to dager unna 2 trimester. Vi brukte pre seed. Kan ikke huske om vi brukte den på EL dagen (hvor unfangelsen skjedde), men vi brukte den i den perioden. Brukte den mest på klitoris for å få meg i stemning (etter mye prøving blir sex litt slitsomt etter en stund). Prøvde å være forsiktig med å få det inn i vagina, men det havnet sikkert litt der. Tror nok ikke at det er selve pre seeden som førte til befruktningen, men den var til stor hjelp for mange hyggestunder flere dager etter hverandre. Bidro til at vi kunne ha sex flere ganger uten at vi ble så veldig såre. Dersom jeg skal gi et tips, så ville jeg ha satset på temping. Man får skikkelig kontroll på syklusen sin og det er lettere å treffe:)

Lykke til:)

- men denne måneden har jeg prøvd noe nytt; sove med "godsakene" inni meg! kanskje det gjer susen - lov å drømme ;-) men vi har som vanlig sex omtrent hver dag, men akkorat det har ikke hjulpet til nå, i hvert fall ;-(

Prøver på nr. 3.....

jeg holder også "godsakene" inni meg over natten. Har ikke fungert enda, men vi fortsetter med det ;) Har lest en plass at morgensperm skal være best, da den er friskest. Vet ikke om dette har så stor betydning? :)

• 4 år senere...

Annonse

At jenta får orgasme etter mannen har kommet.. det hjelper sædcellene lengre opp i egglederne. Forsøkte det på pp 8 og da satt den. (Noen år siden!) Tror ikke pre seed hjelper til med befruktning aktivt. Men hvis man får en bedre nytelse av det og dermed har oftere sex, da er jo også sjangsene større til å bli gravid. Fordi jo mer sex en har jo mer øker vel sjangsene? 😊 en kollega av meg hadde sex annenhver dag en hel periode og ble gravid slik med alle 3.

At jenta får orgasme etter mannen har kommet.. det hjelper sædcellene lengre opp i egglederne. Forsøkte det på pp 8 og da satt den. (Noen år siden!) Tror ikke pre seed hjelper til med befruktning aktivt. Men hvis man får en bedre nytelse av det og dermed har oftere sex, da er jo også sjangsene større til å bli gravid. Fordi jo mer sex en har jo mer øker vel sjangsene? en kollega av meg hadde sex annenhver dag en hel periode og ble gravid slik med alle 3.

Vi har vært prøvere i snart to år. Når man må ha sex på kommando er det ikke alltid like lett å bli tent. Har brukt en del glidemiddel og lurer på om dette har noe betydning. Vært på utredning og ingenting feiler oss. Vurdere p kjøpe økologisk glidemiddel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...