1jente2gutter Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Heisann! Er det andre som har gutter på 4 1/2 år som ennå bruker nattbleie? Jeg vet ikke hva jeg skal gjør,han gidde rett og slett ikke prøve å slutte, vil ikke høre eller bry seg.... Har også bæsja litt i trusa innimellom(setter seg på hug og gidder ikke gå på do) Er utruligt slitsomt! Hva gjør dere andre eller har gjort for å få slutt på dette og nattbleie?
lille sprelle Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Snupp er bare 3, men vi har ingen planer om å kutte nattbleia før hun selv vil eller er klar for det. Om hun fortsatt bruker ved 5 år, må vi gjøre noe med det. Jeg mener barnet skal ha "fri" om natten for det å måtte kjenne om de må på do. Når det gjelder det siste du beskrev - regner med at du har prøvd belønningssystemer osv. Jeg har ikke andre råd enn det.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Vi har en gutt som nettopp ble 4 år, han ble for kort tid siden bleiefri på dagtid og vi regner ikke med at han blir bleiefri på natten på en god stund. Det har tatt veldig lang tid å få han bleiefri på dagen og han klarer ikke holde seg lenger enn maks 2,5 timer før han tisser på seg. Han kommer aldri på å gå på do selv og vi må passe på han hele tiden. For oss så er det snakk om tid....vi venter og ser hvordan det utvikler seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå