Gå til innhold

Termin Februar 2012!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, så moro at det er mange spente jenter med februar-mager her!!

Jeg er 29 år, har foreløpig termin 16. februar og bor i Oslo.

Formen er skikkelig uggen, det kommer kvalmebølger i fleng, og magen står som en badeball etter et halvt knekkebrød... Det nytter ikke å holde den inn, helt komisk... Ellers er dette min første graviditet, og jeg er selvfølgelig pissnervøs for at noe skal gå galt. Hvilket jeg håper er helt normalt... :-)

Moro å "hilse" på dere alle sammen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

termin ca. 28 febuar. bor i møre og romsdal.. første graviditet og har ikke helt forstått det.. men svært svært svært etterleng,tet:) går rundt å smiler hele tiden men tørr ikke helt å slippe jubelen løst! symtomer: lite, men veldig oppblåst og trøtt og slapp, litt ømme bryst..

Skrevet

termin ca 14februar, sør-rogaland ! :) skummelt :P

Skrevet

Termin forløpig 16.Februar. 26år. Ingen barn fra før, men vært gravid 3 månder tidligere i år. Men nå håper jeg at jeg holder meg gravid helt til Februar.

Holdt denne graviditeten litt tilbake, men i dag tok jeg opp telefonen med litt grue-glede adrenalin og bestille 1.svangerskapskontroll + ultralyd i uke 12.

Er bare 6 uker men i går kveld kom badeballmagen på meg også etter jeg har spist. Er ganske tynn så jeg tror jeg må finne meg noe teltlignende klær å gå i fremover.

Skrevet

19. februar med nr 3! Bergen

Skrevet

Har termin 1 februar, er min første så er veldig spennende. Er 20 år og kommer fra ullensaker. Noen andre som har begynt og miste litt symptomer i uke 9?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...