Amylase Skrevet 21. juni 2011 #51 Skrevet 21. juni 2011 Hei, så moro at det er mange spente jenter med februar-mager her!! Jeg er 29 år, har foreløpig termin 16. februar og bor i Oslo. Formen er skikkelig uggen, det kommer kvalmebølger i fleng, og magen står som en badeball etter et halvt knekkebrød... Det nytter ikke å holde den inn, helt komisk... Ellers er dette min første graviditet, og jeg er selvfølgelig pissnervøs for at noe skal gå galt. Hvilket jeg håper er helt normalt... :-) Moro å "hilse" på dere alle sammen!
Mandra Skrevet 21. juni 2011 #52 Skrevet 21. juni 2011 termin ca. 28 febuar. bor i møre og romsdal.. første graviditet og har ikke helt forstått det.. men svært svært svært etterleng,tet:) går rundt å smiler hele tiden men tørr ikke helt å slippe jubelen løst! symtomer: lite, men veldig oppblåst og trøtt og slapp, litt ømme bryst..
ingvillill Skrevet 21. juni 2011 #53 Skrevet 21. juni 2011 termin ca 14februar, sør-rogaland ! skummelt
Lilla-Turkis Skrevet 21. juni 2011 #54 Skrevet 21. juni 2011 Termin forløpig 16.Februar. 26år. Ingen barn fra før, men vært gravid 3 månder tidligere i år. Men nå håper jeg at jeg holder meg gravid helt til Februar. Holdt denne graviditeten litt tilbake, men i dag tok jeg opp telefonen med litt grue-glede adrenalin og bestille 1.svangerskapskontroll + ultralyd i uke 12. Er bare 6 uker men i går kveld kom badeballmagen på meg også etter jeg har spist. Er ganske tynn så jeg tror jeg må finne meg noe teltlignende klær å gå i fremover.
libibi Skrevet 26. juni 2011 #56 Skrevet 26. juni 2011 Har termin 1 februar, er min første så er veldig spennende. Er 20 år og kommer fra ullensaker. Noen andre som har begynt og miste litt symptomer i uke 9?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå