Nutte87+ februar spire! Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Hei alle gravide som venter bebis i februar =)) Jeg tenkte vi kunne lage en liste over når man har termin og hvor man bor i landet jeg =) Artig å se om du har noen i nærheten =) Vet det er tidlig for noen, men man kan jo ikke ta sorgene på forskudd =) Så fylle på listen om når dere har ca termin =) Nutte87: 24 februar, Lillestrøm
Nutte87+ februar spire! Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2011 Så moro å se at vi er noen her =)) Hvordan går det med dere da jenter? noen plager eller går det fint enda?
enitsirko Skrevet 13. juni 2011 #9 Skrevet 13. juni 2011 Foreløpig termin 7. februar Nr 2 i produksjon. Kommer fra Jæren. "Plager" er ømme bryster, halsbrann og syke humørsvingninger Til nå er det helt forskjellig fra første svangerskap, da jeg spydde fra dag 1 og ca 3 mnd. Håper jeg slipper det
Ms.Nurse Skrevet 13. juni 2011 #10 Skrevet 13. juni 2011 Foreløpig termin 10 februar 2012 <3 bor i østfold
magegullet Skrevet 13. juni 2011 #14 Skrevet 13. juni 2011 Så mange vi er a Har foreløpig termin 15 februar.. er fra Oslo
Nutte87+ februar spire! Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #15 Skrevet 13. juni 2011 Moro moro å se vi er så mange =)) Bare å oppdatere om hvordan det går med dere =) Artig å kunne dele litt erfaringer når man er nesten like langt på vei =) Jeg har egentlig ikke noen særlig med plager... har litt mensen murringer, blir fort trøtt og litt uggen om jeg er sliten. Men ellers er formen på topp, men forventer at det vil komme!
emili78 Skrevet 13. juni 2011 #16 Skrevet 13. juni 2011 Termin 5.februar.. Venter nummer 5, det var ikke planen! Men ofte går ikke planen som vi planlegger :-) Er 33 år, bor i Tønsberg!! Gleder meg litt men kjenner at det er litt tidlig ennå, får komme meg ut i august tenker jeg så blir det nok bedre;-) Formen min er som vanlig, merker ikke noentingen nesten! Litt murringer i rygg+mage! Kanskje litt fortere furten? Gleder meg til å høre hvordan det går med dere andre her inne :-) Lykke til!
magegullet Skrevet 13. juni 2011 #17 Skrevet 13. juni 2011 Samma her...mensmurringer og veldig fort trøtt og lei. Dette er min første graviditet (prøverør) etter 3 år med prøving..jeg er så inmari redd for at det skal gå galt. Og jeg VET så godt at jeg ikke skal tenke på det.. "tenk positivt" Det er lettere sagt enn gjort :-S Jobber dere for fullt? Og hva jobber dere med?
linn 80 Skrevet 13. juni 2011 #19 Skrevet 13. juni 2011 Fikk trygt litt fort her ca 19 februar fra Sandefjord. Ett barn fra før med prøverør, men denne gang overraskende uten hjelp ømme pupper og kjenner det Aker noe der nede:) legen om 2 uker, gleder meg.
linn 80 Skrevet 13. juni 2011 #20 Skrevet 13. juni 2011 Aker?? Hm.. Hva skjer med tlf her?? Hehe. Tror det skulle stå skjer
ღMaritpusenღ Skrevet 14. juni 2011 #24 Skrevet 14. juni 2011 Foreløpig termin er vel ca 5 februar her.. Kommer fra trøndelag. Plages mye med svimmelhet, kvalme og oppkast og er derfor blitt sykemeldt. Har også en del vondt i magen, tydelig at det er noe som strekker på seg nedi der.
klar for 3? Skrevet 14. juni 2011 #25 Skrevet 14. juni 2011 Har termin ca 15.februar og venter nr. 3. Er litt spent på hvordan dette skal gå siden jeg har en på 1 og en på 3 fra før. Skjedde litt fortere enn planlagt, men absolutt velkommen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå