Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk vite at vi venter jente, jeg ble veldig overrasket, hadde følelse på gutt. Vi har sett på mange ulike jentenavn, men blir ikke enige om noen. Jeg har plukket meg ut to som jeg liker veldig godt og så har jeg et guttenavn i bakhånd for å være på den sikre siden :-) Hva synes dere om:

Oline

Nikoline

og blir det gutt Nikolai? Jeg føler sterkt for disse navnene, de gir en god magefølelse. Sikker på at de vil passe den lille.

Sambo liker ikke disse, er jeg helt rar? vi har en jente og gutt fra før Tuva og Sindre heter de. De kom fordi vi synes de passer til barnet. Tenker ikke på at navnene skal passe sammen.

Fortsetter under...

Bra du velger navnene fordi du virkelig liker de best! Jeg er heller ikke opptatt av at de absolutt må passe sammen. De er selvstendige individ og vil ikke hele livet bli omtalt sammen. En ting er at navnene skal klinge bra sammen. En annen ting er å bare velge fra samme stilsjanger, det er det jeg ikke liker.

Nikolai er et flott navn! Oline er vakkert. Nikoline er fint, men også litt rart synes jeg.

Heia Nikolai og Oline!

Annonse

Nikoline er et pent navn.

Søsken trenger da ikke å ha navn som passer sammen, de vil være voksne mesteparten av livet sitt.

En venninne av meg har kalt sine for Nora, Sander og sistemann fikk navnet Kim-Roger. Passer jo ikke inn med de andre, men spiller ingen rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...