Gå til innhold

Kjærlighetssorg er så sykt!!

Anbefalte innlegg

Jeg har det så vond, men jeg vet at en dag vil jeg få det bra igjen. Det holder meg oppe...

Jeg har mistet 10 kg på 14 dager, ikke ser jeg hvor de har forsvunnet fra, men vekta viser nå det...

Jeg får ikke i meg mat.. Ikke snakk om...

Jeg gleder meg bare til jeg får kommet meg i egen leilighet, og får startet et nytt liv.. Selvom livet mitt skulle vært med samboeren min..

Skal til mekling neste uke, får svar om jeg får leilighet på fredag (kommunal) og jeg MÅ bare få det.

Jeg vil bare sove og våkne når alt er bra, men jeg vet at eneste som hjelper er å ta en dag av gangen..

Hvordan ska jeg noen gang stole på en mann igjen? Vil jeg klare det? Jeg tror faktisk ikke det.

Kanskje når jeg blir gammel og dement..

Ville bare ha en plass å tømme meg. Føler jeg har snakka hull i hodet på de nærmeste..

Ha en fin dag alle sammen! :)

Fortsetter under...

Stakkar deg :(

Jeg vet så utrolig godt hvordan du har det... Det er den verste følelsen man kan ha. Det gjør så utrolig vondt!

Jeg ble selv forlatt av min kjære to uker etter at jeg fødte, og ble fullstendig knust. Jeg hadde vondt i magen i 1 mnd etterpå...hver dag hele dagen...vondt i hodet fordi tårenen presset på... Jeg fikk fødselsdepresjon på toppen av det hele.

De beste tipsa jeg kan gi deg er: 1: ikke vær alene! Flytt inn til familien din en stund. nr 2: prøv å fokusre på de gode tinga du har. Tenk på at du er frisk, har friske barn som elsker deg osv. nr 3: Hev hodet ditt og tenk at det er DU som kommer best utav dette til slutt.

Kan ikke si mer enn at det vil bli bedre :) Fy fader jeg er sterk nå!!! :D Gled deg til du kommer deg ovenpå igjen. og det VIL du!

Stor trøsteklem! Og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...