Gå til innhold

Noen som har arrangert utdrikkingslag her, eller andre som har meninger om dette?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde fått inn betaling på forhånd, for å kjøpe inn det vi trengte. Sent kvelden før utdrikkingslaget, fikk jeg beskjed fra hun ene om at hun ikke kunne komme likevel pga sykdom. Samme dagen fikk jeg beskjed fra ei til, om det samme. Da hadde vi allerede gjort innkjøpene, og vi har tatt litt på egen kappe også. Bør de få pengene tilbake?

Fortsetter under...

Annonse

Jeg hadde aldri forventet å få tilbake pengene dersom det var jeg som måtte trekke meg i siste liten. Dessuten hadde jeg sett på pengene som mitt bidrag til at bruden skulle få et fint utdrikkingslag.

Dersom pengene ikke blir betalt tilbake, så bør bruden få vite at de som ikke kunne bli med har bidratt hvertfall.

I mitt utdrikkingslag vet jeg at det var to som trakk seg rett før, og forloveren min satte opp budsjett, bestilte og planla etter de som var påmeldt. Vet ikke om de hadde betalt inn og så fikk det tilbake, eller om de ikke rakk å betale inn, men jeg vet hvertfall at forloveren min betalte over 1000kr mer enn de andre pga at disse to meldte forfall. Alle skulle betale 500,- hver + at budsjettet sprakk.

Egoismen når virkelig ingen grenser! Synes det er skikkelig lavmål å be om penger tilbake... skikkelig smålig. De hadde ALDRI gått med på det om det var omvendt! Synes det er synd du gir det på det.. Når det er slik arrangement er det bindende påmelding og da sier det seg selv at man ikke bare kan "komme og angre" som man vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...