Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er billigtester like gode som de som man kjøper på apotek?

Jeg har kjøpt g-tester hos lavpris-tester.com og har brukt disse.

Forrige PP gikk jeg 1 uke over IKM og trodde kanskje jeg var gravid, men testet negativt. Hadde ikke noe særlig med symptomer, men blødningen var anderledes enn det den pleier å være. Har testet i dag og fikk også negativt. De tre siste dagene har jeg vært kvalm om morgenen og kastet opp. Har også fått større pupper og hatt dårlig matlyst. Dersom den blødningen ikke var TR og jeg er gravid er jeg 7+1 i dag. Men sjansen for at jeg er det er vel liten siden den ikke har slått ut på en test?

Huff.. Denne prøvingen gjør meg gal.. Sikkert bare jeg som begynner å bli syk :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg begynt å bli kvalm og kaste opp, så tror jeg jaggu jeg hadde prøvd en annen test hvis jeg var deg. Skal jo være sikkre, men tror jeg hadde vært litt for spent til å kunne la vær, hehe:)

Håper du får noen svar snart på hva det kan være:)

Skrevet

Hehe.. Ja, tror jammen meg jeg skal kjøpe en CB i morgen.

Er den negativ, så har jeg i allefall fått bekreftet at jeg ikke er gravid.

:)

Skrevet

Jeg fikk positiv test på test fra lavpris-tester.com når jeg fant ut at jeg var gravid, men stolte ikke på dem og måtte ta 4 til... i den coctailen av tester jeg tok var det to billigtester og to CB.. alle fire positive... og så tok jeg en hos jordmor og den var jammen meg positiv den og :) Nå er magen stooor og jeg har ikke hatt mensen siden oktober i fjor så jeg regner med mine 5 tester viste riktig :)

Du kan ha lav hcg også, det kan være at det tar litt tid før nivået er høyt nok til å vises... håper spira sitter :)

Skrevet

Har vært så dårlig i dag at jeg ikke har kommet meg på apoteket.

Tviler på at jeg er gravid. Fikk en positiv eggløsningstest før i dag, noe som skal stemme.

Tror rett og slett jeg er syk. Da blir det ikke prøving denne mnd da jeg blir kvalm av tanken av å ha sex.

Lykke til videre, Gummikua! :-)

Skrevet

Jeg har sett at mange har skrevet at positiv EL-test kan bety at du er gravid ;-)

Skrevet

Lykke til du også, Melisbaby :) Får håpe formen blir bedre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...