Gå til innhold

Andre som opplever ekstrem treghet på sidene etter "oppgraderingen"?


Rose -3. troll i 2012

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvilket vedlikehold som ble gjort i forrige uke, men mener å huske at de byttet server..

 

Etter dette har jeg opplevd at alt på sidene går ekstremt treigt.. Kan jo lese flere artikler på diverse nettaviser bare på den tiden det tar å komme seg inn på forum, for ikke å snakke om tiden det tar å logge seg inn.

Tar fort 1 minutt å åpne en side, for så et par minutter etter jeg har trykket logg inn...

 

Nettaviser går som det suser, så det er ikke linjen det er noe galt med...

 

Andre som opplever det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det går ekstreeeemt treigt.. nesten som jeg gir opp hele siden! det går spesielt treigt inne på min profil.. Sjønner ikke helt hvilken ''oppgraderinger'' de har gjort.. heller nedgraderinger :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!! Er blitt mye verre etter den såkalte oppgraderingen! Så hva det enn var som ble gjort sist uke for å rette på tregheten i systemet, så hadde det kun motsatt virkning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpløst her og. Noen ganger orker jeg rett og slett ikke ventingen for hvert innlegg, forum etc så da dropper jeg hele BIM turen. Men har fungert noenlunde i kveld hos meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, er skikkelig irriterende, og jeg synes liksom det plutselig blir skikkelig tregt akkurat i det jeg finner et innlegg jeg har skikkelig lyst til å lese, så har a sitti å banna og svarta et par ganger ja... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå i kveld gikk det da veldig raskt igjen? :)

 

 

 

 

...ihvertfall nå midt på natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var akkurat som at når jeg skrev det forje innlegget, så begynte det å gå fort igjen? :P Rart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...