Gå til innhold

Juniprøvere/ to tette:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

blomsterpiken:

mitt første tegn på graviditeten var at jeg ikke hadde el-smerter som vanlig..;-) kanskje det betyr at du har hatt en festeblødning og er gravid? ;-) Krysser fingrene for deg:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tenkte tanken jeg også :) Får håpe det ligger noe i det :D

Skrevet

I dag har jeg testet, er på dag 30, men det blir nok ingen lilebror eller lillesøster denne gang heller. Da går vi over i 4 pp, og håper en ny spire melder sin ankomst snart:) Men nå kan godt tr komme synes jeg.. Forrige måned var på 28 dager så..

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

hei igjen. her venter jeg enda på mens etter saen. var hos gyn for en uke siden pga smerter i nedre del av magen. alt så fint ut å han kunne bekrefte at jeg akkurat hadde hatt el, han så en tom eggpose. så da blir ikm om en ukes tid. håper den ikke kommer å at jeg er gravid på ny ;) hehe alt hcg er vertfall ute av kroppen så om jeg får positiv test vet jeg vertfall at det er en ny spire. ellers har jeg kjøpt cb fertilitetsmonitor, så vis mensen kommer så blir den å bruke neste sykluss. da vet vi vertfall at vi treffer el.

jeg som ikke skulle stresse med el tester å alt, men guri så intenst jeg kjenner at jeg vil bli fortest mulig gravid etter sa en.

jaja ikke gi opp håpet <3--Mathias--<3 før tr melder sin ankomst!!! jeg heier på deg!

dere andre da, går det bra??

Skrevet

Her går ting bra tror jeg:-) Var på ul på fredag og alt så bra ut:-) hjerte som banker og bebis som spreller..

Har mistet alle symptomene mine så er jo helt klart litt bekymret, men må bare smøre meg med tålmodighet til neste fredag da jeg skal til jordmor:-) det hører vel med å være bekymret...:-)

Nå mens jeg skriver er det faktisk veldig deilig å kjenne svake murringer i magen :D De har jeg ikke kjent på en stund:):):)

Jeg er 11 uker idag:-) Gleder meg veldig veldig til alle vet det, det begynner å syns (har en del kilo for mye så syns ikke enda... ikke før i uke 18-19 tenker jeg:-) ) og jeg kan strutte med magen og bare være gravid:-)

<3--Mathias--<3 : Du skal se at TR kommer snart og dere kan begynne igjen:-) Denne pp er det din tur:-)

Sep.jente: TR kommer ikke vettu, du er gravid ;-) *krysser fingrene for deg*

heier masse på deg og håper vi ses i andre trimester snart:-)

hvordan går det med dere andre da?

Skrevet

Så koselig å høre fra dere igjen:)

Sep.jente: Så bra at du er i sykluss igen da, kjedelig hvis det hadde gått lang tid før du var i rute. Spennende å se om den sitter igjen da, håper virkelig det for din del:D Vi skulle heller ikke stresse med testing den gangen her, men har funnet ut at jeg kommer til å bruke el tester. Syklussen svinger med noen dager, og vi har sex et par dager i uken. Da synes jeg det er mindre stressende å ha sex et par dager som testen er positiv, enn å føle stresse med at vi bør ha sex ihvertfall annhver dag minst en uke for å ha håp om å treffe. Samboeren jobber i oslo, og drar hjemmefra 5 om morran, og hjemme 5 og ettermidagen. Jeg jobber skift + at vi har lille gull, så lysten er ikke på topp 24/7 akkurat:p

MammaMø: Så morro at alt går strålende:)Litt bekymring følger vel med, men nå er du snart over den magiske grensen, selv om ikke alle bekymringer forsvinner av den grunn ;) Masse lykke til videre! Håper jeg også kan følge etter snart:D

Skrevet

Hei. Kansje jeg kan hive meg med i denne tråden?

han en gutt på 9 mnd, og har igrunn lyst å starte prøvinga denne måneden, er vell kansje litt tidlig, men har på følelsen at det kansje kan ta litt tid denne gangen, selv om d bare tok 3 pp sist gang:) spennende tid dette, har stortsett hatt regelmessig menstrasjon med 30 dagers mellomrom alltid, men regner med at så snart jeg starter på å prøve blir det vell litt forsinkelser eller at den kommer for tidlig? hehe det er vell typisk ;)

Skrevet

Velkommen inn her:)

Minsten vår er ti måneder, og dette er vår 3. pp alt, så her kan dem komme tett, men det blir bare moro:) Gleder meg masse til dagen med positiv test igjen, er en utrolig følelse synes jeg, hehe:D Vi brukte 1 år på først mann, men håper jo veldig på en spire om ikke så altfor lenge denne gangen:)

Lykke til:)

Skrevet

Velkommen :)

Her er tuppa 14 mnd, og vi er også i 3. pp. Går inn i den med friskt mot! ;) Hadde for første gang IKKE menssmerter da tr kom denne gang, jeg synes det er så merkelig... Noen som har vært borti dette? Jeg klager ikke altså, men bruker alltid å ha det første dagen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordangår det med dere jenter?

Her nærmer jeg meg el, og denne gangen blir det el tester for å vite at vi treffer, siden syklussen er litt uregelmessig. Føler ikke at jeg stresser i det hele tatt, er ganske rolig med det hele, men deilig å vite at man har truffet rett dag synes jeg:)

Skrevet

her går det fint, idag kom endelig tr!!! aldri vert så glad for å få den :P haha. men nå går vi inn i første pp etter saen, å jeg skal nå bruke cb fertilitetsmonitoren, så er slitt spent på hvordan det blir, håper den registrerer el.

spennende at du nermer deg el <3--Mathias--<3, da er det bare å hoppe i høyet! håper du får utslag å at dere treffer. herlig at dere ikke stresser med det. tror mange ikke blir gravid fordi de stresser å tenker alt for mye på symptomer å når el er å alt det der... har vert der selv...

kjenner at jeg er ganske rolig med det hele jeg også, tenker at det kommer når det kommer, jenta mi er bare 1 år, så egentli har vi god tid... Men skal bli greit å bruke fertilitetsmonitoren for å få litt oversikt over syklussen.

dere andre da, hvordan ligger dere an??

Skrevet

Hei jenter!

Lurer meg inn hit jeg også!

Har en sønn som er 9 mnd og prøver nå altså på nr 2.

Vi brukte 15 pp. på ham, så håper det ikke tar all verdens tid med neste. Like greit å bare starte nå! Så dette blir vår 1. pp.

Føler jeg kjenner det ene og det andre. Har hatt mensmurringer siden noen dager etter EL. Har forstått at dette er vanlig etter en fødsel, men det får da være måte på.. Skal man liksom gå og kjenne på dette i 2 uker i strekk?

I morgen har jeg ikm, så det blir spennende å se hva som skjer! Tok en test på lørdag som var negativ. Folk rundt meg synes jeg er gal som vil starte på nr. 2 allerede. Hvorfor ikke bare bli ferdig med det? Og tenk så mye glede disse ungene vil ha av hverandre!

Blir kos å henge her sammen med dere jenter! Lykke til!

Skrevet

Velkommen hit Perle79, koselig at du vil joine oss :) Jeg blir stadig fortalt at "nå er det jo bare å kjøre på med nr. 2" og så er diskusjonen om hvor mange år som er det ideelle mellom nr. 1 og 2. Det som er morsomt da er jo at jeg faktisk prøver på nr. 2 ;) Vår tuppe er snart 15 mnd, og vi ser faktisk ikke noe problemer i å ha de så tette- jo, kanskje blir det hektisk til tider, men vi velger da selv å sette barn til verden :)

Skrevet

Velkommen hit perle76:) Vi brukte 14 pp på føste mann, og startet prøvingen når han var 8 måneder, så der er vi i samme båt:) Tenker som det at det skal bli koselig, med en liten en til, dem kommer til å like å ha hverandre. Regner med det kommer til å bli hektisk, men jeg savner virkelig gravid-magen:D

Septemberjente: Blir spennende å bruke monitoren da, er jo greit å vite at man treffer, når ikke syklussen er helt stabil. Blir mindre stress da synes jeg:) Lykke til!

Blomsterpiken og tulla: Svigers sa i sommer at det blir vel ikke en med en gang... Så det hadde vært veldig moro om det kom en til snaaart:) Vet ho hadde blitt kjempe glad, hehe:p Ho gledet seg så fælt til da minsten kom:)

Masse lykke til, denne måneden er det en av oss sin tur, føler det på meg, hehe:D

Skrevet

Hei jenter:) Hyggelig at det er liv i tråden vår enda:) Må snart lage en ny med nytt navn; Skravletråd for oss som ønsker to tette eller noe slikt;)

Jeg får akkurat to år mellom de små:) Mathias er 17,5mnd nå og jeg er jo 13 uker gravid:) ENDELIG er jeg over de magiske 12! hehe... skal på tidlig ultralyd igjen i morgen. det blir godt:) Håper de kan antyde kjønn da:) hehe det hadde vært moro:)

Ellers er formen bra om dagen. Fortsatt litt trøtt og kvalm innimellom men ikke på langt nær slik jeg var.. hehe;) deilig å kjenne symptomene slippe litt, men samtidig blir man jo så nervøs når man ikke kjenner at man er gravid heller.. uff, lett er det ikke ;) Men har veldig tro på at dette går bra siden det er min 3. ultralyd så langt. NÅ skal jeg ikke på fler før ordinær håper jeg. (Har en overbeskyttende lege og jordmor) hehe...

Får nok flere på slutten men det er for å følge med på gjennomstrømingen i navlesnora pga morkakesvikt sist....

Har en spennende tid i møte i allefall:-) Gleder meg til magen begynner å vokse og alle kan se jeg er gravid:D

Skrevet

Så gøy alt går bra med deg:) Blir spennende med to tette da! Gleder meg selv til det blir en ny en på vei her. Inne i 4 pp nå, og vi kommer jo nærmere og nærmere for hver måned som går, hehe. Tiden går så fort synes jeg, så er ikke noe stress her i gården enda.

Da lager jeg en ny tråd til oss jeg:)

Ønsker // Får To Tette<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...