jubeldumbo-gravid Skrevet 24. juli 2011 #51 Skrevet 24. juli 2011 helt fantastisk! Smiler hele tiden! Eneste jeg funderer på er hvordan si d til sambo? Holdt d for meg selv i 3 dager nå! Sprekker snart!
Blomsterpiken og tullene Skrevet 24. juli 2011 #52 Skrevet 24. juli 2011 Hvordan i alle dager klarer du å holde det for deg selv??? Regner med det er en herlig følelse ja Håper jeg får en positiv test om halvannen uke
SuperMuffin Skrevet 25. juli 2011 #53 Skrevet 25. juli 2011 Åh, så gøy da! Imponert over at du har klart å holde det hemmelig. Min mann vet når jeg har har ikm tilogmed. Hehe.. går rundt som et nervøst nervevrak hver gang det nærmer seg. Gleder meg til å høre hvordan du fortalte det! Har selv ikm i morra, så prøver å tøye tålmodigheten. Vente med å teste til i morgen eller en dag etter kanskje. Veldig spent, men også forberedt på at dette også blir en negativ test. Hmfr.. Flere som nærmer seg ikm ?
jubeldumbo-gravid Skrevet 25. juli 2011 #54 Skrevet 25. juli 2011 *gliser* nei det var jammen ikke lett å holde for seg selv. I går sprakk jeg og jeg fortalte det på en så orginal måte som mulig. Sånn "gutten min, jeg er gravid" hehe,lite ståheii ,men det ble iallefall godt tatt imot;) lykke til jenter! Kommer nok til å flytte helt over på 1.trimester ganske snart! Håper dere følger etter hele gjengen!!
Lotta2010x2012 Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #55 Skrevet 26. juli 2011 Nå har jeg vært borte herfal ille lenge syns jeg:p Gratulerer jubeldumbo!! Så gøy:D:D Heg nærmer jeg meg el, har veldig el smerter på den ene siden, og er på dag 14. Da er det vel håp om at syklussen bilr noe lik som sist. Veldig spent på om vi må vente lenge denne gangen også.. Håper vi blir flere med positiv test snart:)
mia_maria Skrevet 26. juli 2011 #56 Skrevet 26. juli 2011 Hei igjen alle sammen:) Opplever de rareste ting med kroppen min akkurat nå. Hadde IKM på mandag, men ikke fått ordentlig mens ennå. Man kan stille klokken etter når TR kommer, men denne gangen er det som hun bare har banket på døren... altså det har vært litt blod de siste dagene, men langt ifra en mens blødning. Ikke nok til et truseinnlegg engang. Jeg kjenner ingen mens smerter, men allikevel kjenner jeg underlivet. Høres dette helt sprøtt ut?? Gratulerer til dere det har klaffet for:) Og lykke til dere andre!
Alh07+12+14 Skrevet 28. juli 2011 #57 Skrevet 28. juli 2011 Hei igjen jenter. Jeg ble så nysgjerrig, og måtte inn å se hvordan det står til med dere. Hadde håpet alle fulgte etter inn på 1.trimeste siden. Håper virkelig det klaffer for dere snart. Jeg har enda ikke hatt blødning tegn, så har allerede kommet lengre nå enn sist, ca 6+2. Typisk at det er ferie, gyn åpner ikke før 8 aug, så får vel egentlig ikke ro i kroppen før jeg har vært der på UL, sett hjerte slå. Håper dere har hatt en fin sommer. Klem 4x4 aka.
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 1. august 2011 #58 Skrevet 1. august 2011 hei igjen! jaja da var jeg også gravid!!!! jippi!!!!! 2 pp! tenk det, sist prøvde vi i 2.5 år!!! vet liksom ikke hva jeg skal si eller gjøre, sitter her å skjelver, hehe hvordan skal jeg fortelle sambo.... hmmmm
Blomsterpiken og tullene Skrevet 2. august 2011 #59 Skrevet 2. august 2011 Gratulerer med spire, sep.jente 2010:) !! Herlig Jeg venter fremdeles, ingen mens, ingen positiv test. Tror IKM er på torsdag/fredag, da jeg ikke fikk positiv el-test de dagene jeg testet (frem til onsdag for 14 dg siden), gadd ikke kjøpe nye Det murrer godt der nede, og stikker litt innimellom. Spent på hva dette er for noe!!!
Alh07+12+14 Skrevet 4. august 2011 #60 Skrevet 4. august 2011 jaaaa jippi sep.jente 2010 =D Var kjempe kjekt å se at du fikk det til. Når har du regnet terminen din til nå da? hvordan fortalte du til sambo? =) Gratulerer masse. Håper det klaffer for resten av dere også =) //4x4
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 5. august 2011 #61 Skrevet 5. august 2011 Blomsterpiken og tulla Tusen takk for det kjempespennende, gleder meg masse. satser på du også får en positiv test i løpet av uka, å kan komme inn på 1 trimester du også. sender deg masse babystøv å krysser fingrene alt vi har! hold oss oppdatert! Leah07<3+Bolle Tusen takk, er helt i himmelen om dagene. jeg er jo enda i permisjon med jenta mi, begynner å jobbe igjen i slutten av mnd, så blir spennende å se hva arbeidsgiver sier... Jo, hehe fikk jo positi test om morgenen, men var veldig bestemt på å ikke fortelle det over tlf. det ente med at jeg tok en hvit body av tulla, skrev storesøster meg store bokstaver, pynta litt med glitter å stas å tok den på hun. skal si deg samboer ble overasket da han kom hjem... han sto liksom i gangen....eeee...hhee...skal hun bli storesøster??... med et stort glis:)
Blomsterpiken og tullene Skrevet 6. august 2011 #62 Skrevet 6. august 2011 Morsom måte å fortelle det på, sep.jente Her i gården var det negativ test imorres, og jeg tror TR er på vei pga spotting. Plutselig er syklusen på 33 dager, mot 28 i forrige. Jaja, får bare humpe videre i neste runde
Lotta2010x2012 Skrevet 8. august 2011 Forfatter #63 Skrevet 8. august 2011 Åh, gratulerer så mye sep.jente:D:D Så stas at det gikk så fort denne gangen!! Fikk tr i dag jeg da, så går inn i vår 3. pp. Denne gangen ble det bare en sykluss på 24 dager, begynner å bli litt fortvilet egentlig, for det er bare surr med syklussen. Har har alt fra 24-38 dager..
Blomsterpiken og tullene Skrevet 8. august 2011 #64 Skrevet 8. august 2011 Snakkes da, <3--Mathias--<3, i 1pp var min syklus på 28 dg, så i 2pp plutselig 34... Jeg er ikke vant med dette, så jeg hadde noen dager der jeg var "sikker" på at jeg var gravid, hehe... Men negativ test ble det, og mensen kom. Rart det der, at jeg trodde det skulle klaffe med en gang Kjenner jeg gleder meg til positiv test, når den nå skulle kommme
Lotta2010x2012 Skrevet 13. august 2011 Forfatter #65 Skrevet 13. august 2011 Ja, er kjedeligdet der.. Før fødselen hadde jeg regelmessig på 31 dager, denne gangen ble den på 28 tror jeg, og ikke 24. Så hvis den kan stabilisere seg der, så er det helt greit:) Det som er kjedelig er at man ikke aner når el kommer, og med små barn i huset, og jobb, så blir det jo ikke akkurat sex hver dag. Kjipt å ikke vite om man har truffet eller ikke.. Blir sååå mange tester hvis vi skal teste etter el. Da er det bare å vente igjen da:)
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 13. august 2011 #66 Skrevet 13. august 2011 jaja, her kommer jeg igjen:( endte i en ma denne gangen. lest om det mange ganger, men tror liksom ikke det skulle skje oss... men men på an igjen. tror vi kommer til å starte prøvingen med en gang, ingen tid å miste. håper syklussen stabliserer seg fort, at jeg slipper vente lenge på mensen igjen... når har dere ikm?? lykke til!
Lotta2010x2012 Skrevet 13. august 2011 Forfatter #67 Skrevet 13. august 2011 Nei så trist!! Du får trøste deg med at det skjedde tidlig, og at det skjedde noe så fort i forhold til forrige gang. Jeg hadde to tidlig sa før det klaffet for oss sist. Hvordan fant du det ut? Aner ikke når ikm er egentlig. Ferdig med mens i dag, så om 3 uker, +- 5 dager, hehe:P Masse lykke til, håper dere får det til igjen veldig fort:)
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 13. august 2011 #68 Skrevet 13. august 2011 har hatt brunlig utflod i 5 dager, var hos legen for hcg målinger, di står stille. verken opp eller ned. så utvikklingen har stanset. skal på ul på mandag å se hvor mye som er igjen, så blir det tatt vurdering om utskrapning. legene vil helst at kroppen skal ordne opp selv, men nå har det gått en uke, å ingenting har komt ut... kjedelig. men vi hiver oss på en ny karusell, å denne gangen skal det gå bra
Lotta2010x2012 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #69 Skrevet 16. august 2011 Det er bra du er positiv ihvertfall!! Dagene går vel i ett med jenta di, så du får tankene over på noe annet:)
MammaMø med to små Skrevet 30. august 2011 #70 Skrevet 30. august 2011 Der fant jeg tråden vår! :-) Dytter denne opp!! Nå må vi skravle jenter:)
Lotta2010x2012 Skrevet 30. august 2011 Forfatter #71 Skrevet 30. august 2011 Ja, hvordan går det egentlig med dere jenter?? Jeg venter på ikm som er om en snau uke, spent:)
Lotta2010x2012 Skrevet 30. august 2011 Forfatter #72 Skrevet 30. august 2011 Hvordan går det med deg forresten? Nyter du graviditeten? Hvor langt er du på vei, og har du hatt noe plager? Mange spørsmål men, hehe:P
MammaMø med to små Skrevet 30. august 2011 #73 Skrevet 30. august 2011 heeei:) Her er alt bra, har vært på legevakta på lørdag pga magesmerter, men de fant heldigvis ingenting og fikk se hjertet til spiren banke:-) Så til og med babyen sprelle:) Det var helt fantastisk:) Ellers er formen litt bedre om dagen, har vært enormt sliten og trøtt men ser ut til at det også går litt bedre. Unner meg selv litt ekstra søvn når lillegull er kjørt i barnehagen på morgenen:) Ellers har kvalmen kommet og gått og har til tider vært skikkelig kvalm, men den er også på vei tilbake:) Murringene i magen kommer og går og samme med ryggverken, men er glad til bare jeg kjenner noen symptomer:) har hatt noen dager /uker hvor jeg har lurt på om jeg i det hele tatt har vært gravid for alle symptomene har forsvunnet... Jeg er i følge mine beregninger 10 uker i dag:-) Legen som tok ul på lørdag mente jeg var 9 uker da, så i følge henne er jeg 9+3 idag. Jeg vet ikke hva jeg skal stole på enda, venter litt før jeg bestemmer meg:-) Så enten har jeg termin i slutten av mars eller i begynnelsen av april:-) Tiden vil vise:) Hvordan går det med dere andre da jenter?
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 30. august 2011 #74 Skrevet 30. august 2011 her er jeg. venter enda på mensen etter sa 8 august, har ikke peiling hvor i syklussen jeg er, men var hos gyn idag som mente det så ut som jeg akkurat hadde hatt el, så hvis det stemmer blir ikm om ca 12-14 dager. hadde sex på lørdag så får bare krysse fingrene så spennende mammamø med spiren imagen. tenk at om bare få uker kan du kjenne vidunderet. å, jeg er så mesunnelig! hehe kos deg med den voksende magen!
Blomsterpiken og tullene Skrevet 30. august 2011 #75 Skrevet 30. august 2011 Å, Mammamø, så heldig du er Her er det rotete altså, 1 syklus var 28 dg, 2.s var 34 dg, og idag fikk jeg plutselig litt spotting, bare 3 uker etter mens. Men d var bare litt, og jeg kjenner absolut ikke tanta-smerter, så jeg aner ikke hva som foregår. Ikke hadde jeg "vanlige" el-smerter denne runden heller...jaja, får bare vente og se Håper det klaffer for deg nå da, sep.jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå