Gå til innhold

Juniprøvere/ to tette:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var el testet positiv:) Tror man bare må ha litt is i magen når det gjelder de billig-strimmlene. Har trodd den har ært positiv i to dagen så, men synes jo egentlig at de strekene ikke var helt like sterke... Men i dag ble test streken sterkere enn kontrollstreken med en gang:)

Vi får se om det blir noen sengekos i kveld da;)

Nå er det vel noen som nærmer seg ikm vel?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for dere. *tvitvi* hadde selv mensen 1. Juni, var da aktiv annenhver dag rundt EL, hadde en liten blødning på dag 25, og noe rosa utflod noen dager før blødningen. Er nå på dag 30 i syklusen, og vet ikke når ikm er siden den er så uregelmessig. Har vel så og si følt meg trett og mye vondt i hode. Hadde veldig høy temperatur i går som gikk over til feber. Synes også jeg er veldig opptatt av morgenmat nå, noe som jeg aldri har vært før. Har også vært mye uggen i magen når jeg har vært sulten og øitt til vanlig. Forsetter å håpe TR holder seg unna meg, og skal vente til mandag med å teste(med mindre TR har kommet på ordentlig) Min kjære kommer hjem fra sjøen på onsdag, så håper i all håp at han kan få den gaven han ønsker seg mest :-) hva tror dere? :-)

Skrevet

Så spennende! Tror enten det kan ha vært en festeblødning, eller at det har vært litt sen el. Hvor mange dager pleier syklussen din å være på da?

Hadde positiv el-test i går kveld og i dag også. Så nå har vi faktisk hatt sex 4 dager på rad. Men i kveld tror jeg ikke det blir noe gett, håper det holder med det som er, hehe.. Bare det egget kan slippe snart:p

Noen som nærmer seg ikm da?

Skrevet

Nå begynner jeg å nærme meg ikm, venter den på tirsdag. Føler av og til at jeg er gravid, men er samtidig redd for å håpe. Har så lyst å ta testen nå, men det er vel for tidlig... Er så utålmodig! :)

Skrevet

Det er ikke sååå tidlig da, mange som tester positivt fra dag 10:D

Skrevet

Tanta har enda ikke kommet :-) Syklusen min vet jeg desverre ikke, men pleier alltid å få i begynnelsen av hver mnd, men har på følelsen at det er noe på gang :-)

Ikm kan være om mellom 2-3 dager.

Lykke til :-)

Skrevet

da kom tanta på besøk her idag, så det ble en 28 dagers syklus denne gangen. så da hopper vi inn i 2 pp, spennende:)

Skrevet

Masse lykke til denne pp sep.jente2010!

Her venter jeg fortsatt på ikm, ca. den 15. Har jeg ikke fått tr på torsdag neste uke, så tar jeg en test. Skal på camping fra fredag-mandag, så hvis ikke tr kommer i løpet av helgen, blir det en laaaaang helt hvis jeg ikke får testet:p Også er det mer spennende å teste enn å få tr liksom, hehe..

Hvordan går det med dere andre jenter??:)

Skrevet

Hei igjen jenter:)

Lenge siden jeg har vært innom her nå. Tanta kom så presis som det går ann, så prøver igjen. Har eggløsning i dag og allerede lagt inn noen aksjer. Håper det går bedre denne gangen.

Masse lykke til alle sammen!!

God sommer

Skrevet

Er det lov å slenge seg på tråden deres?

Jeg er ei jente på 24år , med samboer og en liten gutt på 15mnd med cp.

Vi startet prøvingen tidlig i juni, jeg fikk TR på besøk 23.juni og vi gikk over i 2pp 26. juni.

Er nå 1 DPO og på cd 17 :-)

Har grådig lyst til å teste snart, men er jo altfor tidlig så skal vente til IKM som er 21.juli:-) Herre, det er 11 dager til! Hjelpes! hehe..

Vi har prøvd å legge inn aksjer så ofte vi kan og 6 av 9 dager er ikke dårlig;-) la inn aksjer i går også som var EL dagen:-)

Hvordan går det med dere andre?:-)

Skrevet

Mandag 11. Juli: <3--Mathias--<3

Fredag 08 juli: Sep.jente2010

Torsdag 21.juli: Jubeldumbo 2pp

Skrevet

Mandag 11. Juli: <3--Mathias--<3

Torsdag 04 august: Sep.jente2010

Måtte bare oppdatere siden jeg allerede har fått tr:)

skriv dere på jenter, så vi kan følge hverandre!

Skrevet

Mandag 15. Juli: <3--Mathias--<3

Torsdag 04 august: Sep.jente2010

Måtte bare endre datoen på meg, tror ikke tr kommer før rundt den 15.

Tok en neg. test i dag, men spotter.. begynte med det en uke etter el, så må nok bare vente på tanta..

Det er bare å henge seg på tråden vår, den er for alle:) Koselig å bli kjent med nye:)

Skrevet

Hei, alle sammen! Jeg henger meg også på denne tråden :)

Jeg er 31 år og har ei lita jente som nylig fylte 1 år. Før hun kom opplevde vi dessverre 2 SA og 1 exu. Men så klaffet det endelig og vi fikk verdens skjønneste jente. Vi ønsker nå et søsken til tuppa, og starter i denne perioden. Er spent på hvor lang tid det vil ta denne gangen, men vi får bare ta det som det kommer. Jeg er ferdig med mens nå (forøvrig første ordentlige etter fødselen :D), så IKM for meg blir mandag 1. august. Veldig spennende dette her! :)

Skrevet

Hei hei, så moro, og ikke minst spennende:)

Vi prøver også på vår andre, gutten vår er 9 måneder snart. Vi ollpevde 2 tidlig sa før han endelig satt etter et år, så er veldig spent på hvordan det går denne gangen. Har hatt 3 syklusser etter fødselen, men foreløpig er den noe ustabil.

Masse lykke til til dere, og håper dere slipper å vente så lenge denne gangen:)

Her kom tr i går, så da ble syklussen på 32 dager.

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Hei igjen alle sammen.. nesten litt dårlig samvittighet for å ikke å fulgt med de siste ukene. Har tenkt på en masse andre ting, og egentlig prøvd å skyve baby tanker litt ut av hodet, for å ikke få forhåpningene alt for høyt igjen. Det er idag 29 dager siden sa, og burde vel forvente ikm snart? Så noen nye utrykk her som "cd17" og exu, noen som kan forklare?

Skal egentlig i utdrikkingslag kommende lørdag, så burde vel faktisk talt tatt en test før det, avgjøre hvordan alkoholinntaket skal bestemmes. Men så kom jeg til å tenke på at kanskje det vil vise feil? Kanskje vil testen vise positivt, men egentlig er det bare hormoner fra sa'en? Vet noen noe om dette?

Syns å høre at det ikke hadde klaffet for noen enda, hadde håpet på det. Men men, vi står på videre jenter =).

Er det noen som er fra Bergen forresten??

Nyt sol og sommer=D

Skrevet

Tok ny test idag. Viste gravid. Så funker vel kanskje bedre igjen etter en SA =)

Skrevet

ååå, gratulerer så mye 4x4 med ny spire! denne gangen skal du se det går bra! nyt tiden framover! :)

Skrevet

ja så lenge det ikke er hg fra sa'en?

Skrevet

Gratulerer med ny graviditet 4x4 :) For å være sikker på at det ikke er HCG som henger igjen etter aborten, har jeg villet tatt blodprøve med to dagers mellomrom. Er det stigning, er du gravid, håper det er tilfelle!! :)

Du spør om endel uttrykk: CD er hvilken dag i syklusen du er på. Exu er svangerskap utenfor livmoren. Det er ikke alltid egget fester seg i livmoren, men i eggstokken.

Skrevet

Takk for det. =) Jeg gikk til legekontoret idag med uringlass, og spurte om det var mulighet at det hengte igjen fra sist. NEI, absolutt ikke sa hun, og selv om jeg spurte at jeg kanskje kunne tatt blodprøve, virket det ikke som hun syns det var nødvendig. Tenker jeg venter litt nå, kanskje kjøpe en digital test med ukes indikator på om to ukers tid kanskje?!

Skrevet

heihei igjen. hvordan går det jenter?? her tror jeg jag hadde el for noen dager siden, da jeg hadde mye el slim og masse mens smerter. så her koser vi oss dagen lang. hehe mannen er plutselig så klar for sex :P (normalt sett har vi sex 2 ganger i uka ca) men nå hvær dag!

hadde en rar opplevelse igår. våkna om morgenen å senga var våt. under puppene. det var melk... hmmm jeg amma bare i 3 uker pga lite melk, å det for 9 mnd siden...

jaja, håper det går bra med dere, hold oss opdatert!

Skrevet

hei jenter:)

jeg har testet positivt og tror jaggu jeg er gravid allerede:) dette var stas!

Skal ta en digital når jeg kommer hjem fra danmark hvor jeg er nå. Wish me luck;)

Skrevet

gratulerer så mye jubeldumbo-gravid!! så kjekt at det klaffet så fort for dere! lykke til med en liten i magen!

Skrevet

Grattis med positiv test, jubeldumbo!!!!!!! :D Hvordan føles det å være gravid igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...