❤snupp(e)❤ Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Jeg er 5 uker på vei og vet at dette er veldig tidlig, og er klar over at det kan gå galt, men jeg klarer ikke å la være å juble, jeg syntes det er kjempe moro å forberede meg mentalt!! Meen min kjære snille samboer er så redd for å håpe for mye, så han lar vær å tenke på det, til min store fortvilelse!! Hjelp, er det noen andre som har det sånn??!
Nutte87+ februar spire! Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 jeg har det akuratt det samme her. Er i uke 4 og fikk positiv test for 3 dager siden. og den har blitt sterkere og sterkere for vær dag. Jeg tenker sånn at går det galt, så går det galt. Det er kjempe trist uansett hvor mye du har gledet deg eller undertrykt dette. Så jeg sa det at jeg er gravid nå, la oss kose oss og ta en dag av gangen =) For det har faktisk gått bra denne gangen =) Han er ikke helt der jeg er enda, men ser det på han at det går litt og litt mer opp for han for vær dag =) Jeg vi kjenner jo alt på kroppen vår =) Jeg kjenner at det vokser inni her pga mensen smerter osv. mens gutta må bare "stole" på oss, så jeg kan forstå dem også =) Bare gi dem litt tid, så går det seg til =)
minlilleHelene Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 gikk opp for forloveden når vi var på ultralyd så dette ordner seg for dere også
tuss2011 Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Gratulerer med spire® i magen Ingenting i veien med å GLEDE seg over det fantastiske som skjer med deg nå, og jeg ser frustrasjonen over BF's manglede interesse (selvom han helt sikkert er GLAD han også). Som du sikkert vet er morsfølelsen der fra dag én... Denne (fars)følelsen får ikke mannfolka før litt uti svangerskapet, og det kommer for fullt når babyen har kommet ut og sett dagens lys Husk at hans første møte med spira deres er på UL, og deretter når han kan kjenne det sparker... På denne tiden har jo du selv kjent spark en stund og er fortsatt "lenger" mentalt forberedt på det store som skal skje... Bær over med det stakkars mannebeinet, men ikke glem han heller... Fortell hva du føler, hva som skjer med kroppen din - og ikke minst, gi oppdateringer som står på "din side" her inne... Feks: "ååååh, nå er babyen vår på størrelse med et jordbær" - og finn gjerne frem målestokken eller linjalen og VIS hvor stor babyen deres er... På sånne små måter kan du ta han med på din og babyen sin laaaaange reise frem til målet Lykke til!!!
Nutte87+ februar spire! Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 For et utrolig flott innlegg Gummikua! Jeg gjør det du skriver her =) Men den skal jeg ta med meg vidre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå