Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvem skal jeg velge..???

Jeg har en samboer som har måtte flytte ut av norge fordi han ikke har oppholdstillatelse her... Vet ikke når han får komme tilbake... Jeg elsker han.. Vært sammen siden 2006

Men nå har jeg også forelsket meg i min beste venn gjennom 8 år.. Jeg elsker han også...Kjent han siden 2004

Hvem vil jeg få en fremtid sammen med??

Hva bør jeg gjøre?

Please hjelp meg

Fortsetter under...

Kjære anonym... Først og fremst vil jeg si det er litt rart (og typisk) at en sånn kommentar kommer fra en anonym...

Jeg vil minne deg på at de som spår her inne gjør dette helt frivillig og GRATIS. De som spår her inne har jobber, studier, familie, venner etc etc å ta seg av også. Det tar både tid og krefter å spå her inne - og man rekker bare ikke over alle.

Det er dessuten ikke alle det er like enkelt å koble seg opp på. Dersom man vil være 100% sikker på å få et svar, så anbefaler jeg å kontakte en klarsynt person som tar betalt.

Jeg synes det er litt dårlig gjort at det blir klaget på oss som gjør dette her inne gratis for dere! Jeg skjønner at man kan bli frustrert og fortvilet, men for meg blir dette bare utakknemlig og egoistisk, og sånne energier gjør det vanskelig for meg å koble meg på!

Til Hi: Jeg synes det er vanskelig å gi deg et konkret svar på hvem av disse mennene du skal satse på. Du må nok gå en runde med deg selv og bestemme deg hvem av disse mennene du ønsker å dele livet ditt med, hvordan du vil leve livet ditt etc etc. Husk at du alltid har svarene i deg selv. Du må bare lære deg å lytte til hjertet ditt.

Jeg skjønner at mangel på oppholdstillatelse gjør det ekstra vanskelig og usikkert i forhold til han som er utvist fra landet. Men det meste kan løses på en eller annen måte. Jeg synes det er vanskelig å si at du skal velge "han" eller "han". Men send meg gjerne en pm, så skal jeg legge noen kort på dere og se om jeg greier å koble meg på.

Lykke til

Enig med Sanna! Man skal være takknemlig for den hjelpen man får og noen ganger er det faktisk ting andre hverken bør eller vil svare på. Valg av kjærlighet bør man velge selv !

Dere klarsynte gjør en super jobb, uten dere hadde ikke denne mappen vært noen ting ! Gode tanker til dere alle sammen og takker for de tilbakemeldingene jeg har fått på spm, tilbakemelding gis når jeg finner ut:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...