Gå til innhold

Jeg vil aldri sove igjen!

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt ubehagelige drømmer nå i det siste.. Pleier aldri å drømme ellers men nå både idag og igår har jeg drømt. Og jeg lurer på om det er noe slags forandring som ventes? Jeg leste et annet innlegg her og hun fikk at det var kanskje en forandring som ventes!?

Ok, her er drømmene.

Natt til igår: Jeg var i sverige og hadde akkuratt badet i vannet der, gikk opp av vannet og begynte å tørke meg.. da det plutselig spurtet blod ut av leppa mi og der kom det en svart ekkel bille ut.. Slik gjorde det overalt på kroppen og det var skikkelig vondt i kroppen! Det var verre i drømmen enn det det høres ut som.

Natt til idag: Jeg drømte at søstera mi døde, og jeg gråt og gråt (har et veldig sterkt bånd!).. Etter litt jeg hadde roet meg at hun var død ( Det var omtrent glemt i drømmen...) Jeg var på klassetur (Ja, jeg studerer :P), og da kom en dame bort og lurte på om hun kunne prate med meg : " kan jeg få prate med deg litt? Det gjelder at søsteren din døde forrige uke. Husker du ikke at jeg og du pratet om det også i forrige uke?"

Drømmen var så vond.. Det føltes så virkelig ut. Da hun dama prata om det begynte jeg selvfølgelig å gråte, og etter det våknet jeg av at jeg gråt... Jeg veit det er teit, men sitter fortsatt med tårer i øyene.

Første jeg gjorde da jeg våknet var å høres om hun svarte på telefonen...

Dette er så ekkelt... Kanskje teit men.. Jeg bare lurer, hva kan det bety?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143318154-jeg-vil-aldri-sove-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drømte at barnet mitt døde, ble drept av en forferdelig morder. Det er ti år siden og han lever enda!

Jeg er sikker på at jeg drømmer som ting jeg tenker på. Trenger ikke være "big deal" når jeg lett lar tankene svirre, men det kan ha en tendens til å forsterke seg i drømmer. Kanskje jeg egentlig synes det var grusomt det jeg tenkte på, men at en konservativ tanke presset de "tullete, hysteriske" tankene vekk der og da? Og at når hodet får være "fritt" om natta så kommer alt opp?

Det tror jeg!

Jeg tror du er veldig glad i søsteren din, og ikke klarer å se for deg et liv uten henne. Sånn kan lage en snål drøm;)

om du tro på drømmetyding vet jeg ikke men,Jeg vet at det stemme på meg hvis jeg tolker mine.

Blod :

Blør du er dette en advarsel mot konfrontasjoner med familie og venner, eller at noen tapper din energi. Er det noen andre som blør kan de trenge hjelp. Ser du blodflekker kan du få problemer med en fiende. Blir du redd blodet ønsker du ikke å vite sannheten. Blod kan også bety livsglede.

Bille :

Biller symboliserer uvennskap og sjalusi

Død :

Død betyr først og fremst en endring i livet, ikke død i bokstavelig forstand. Å snakke med en død slektning betyr hell. Hvis den som er død snakker bare til deg, må du høre etter. Du vil helt sikkert høre noe viktig. Denne drømmen kan også være en advarsel om å ta det rolig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...