Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er så lei meg,.. selv om jeg innerst inne har visst det. De siste dagene har jeg følt meg helt tom!!!!!! Kan umulig være noe der inne,.... For en start på sommeren.. Nå har vi kun et egg igjen på dette forsøket, før vi må hente ut nye,.... Og jeg har begynt å bli redd for å ende opp barnløs.

Rugedag 11!!! Skulle vært en skyggestrek i det minste om jeg var gravid........

Æsj æsj æsj...........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143318133-testet-negativt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi i samme båt, Aurora34.

Jeg testet også negativt på rugedag 11 (igår) og blødningen har begynte for fullt!! :( Følte det på meg jeg også, selv om jeg hadde en del symptomer, men det var nok Lutinusen som spilte meg et puss!

Har to fryseegg liggende, men for å være ærlig, så er kroppen og hodet rimelig sliten og lei.

Men jeg har denne dagen her å tenke på, før jeg evt ringer St.Olavs i morgen!

Er tett ved å gi opp hele greia! Selv om vi har fryseegg, er jeg rimelig sikker på at med vår "flaks" så overlever ikke dem opptiningen.

Det MÅ være noe sykehuset kan hjelpe oss med for å få dette til å sitte!!!

Neste gang er det vår tur, Aurora34 :) Vi må bare bite tenna sammen!

Ta godt være på deg selv disse dagene!

Nei, så kjipt :-( Selv om ikke alt håp er ute enda..... Skjønner godt at du er lei deg og redd for å aldri lykkes, jeg hadde nok tenkt akkurat det samme. MEN husk at du har vært gravid flere ganger og da er det som regel bare snakk om NÅR og ikke OM du får barn. Det er ihvertfall beskjeden jeg har fått og som jeg klamrer meg til i håpløse øyeblikk. Jeg har en god følelse for at du kommer i mål til slutt og får en nydelig baby. Bare lei meg for at det ikke ble denne gangen. Men prøv å lad batteriene og nyt sommeren, så snart denne skuffelsen har lagt seg. Du har jo så langt vist fantastisk pågangsmot, så det bærer garantert frukter en gang :-)

Gode varme klemmer til deg!

Dette var vårt fjerde forsøk. Vårt tredje forsøk ble avbrutt før innsett i mars, så fikk et forsøk til på st.Olavs.

Har to fryseegg, men motet for å starte der er ikke høyt! :(

Trodde det skulle gå greit for oss også med litt ekstra hjelp, men der tok jeg grundige feil.

Ta godt vare på deg selv, vårsol73 :)

Et lite dikt til dere som har testet negativt.

Håp, hva er det? Håp er å ikke gi opp, uansett hvor svart alt virker.

Håp er å le selv om man helst bare vil gråte.

Håp er å tro på en lysere hverdag selv når alt er bare tungt.

Håp er å vite at det er lysere der framme bare man fortsetter litt til...

Annonse

uff og uff og uff damer!!! dette var forferdelige nyheter!!! aurora, har hatt store planer om aa sende deg pm, men jeg sliter max med bim for tiden, og blir bare sint...

men alt haap er ikke ute enda, men kanskje litt godt aa vaere forberedt paa negativt svar da... naa ble jeg lei meg paa deres vegne assaa!!

men dere faar henge paa med meg til augustklubben... og bruk sommeren til aa varme dere paa, og faa inn mange vitaminer!!! jeg spiser vitaminer til jeg blir helt grønn om dagen, og er overbevist paa at det gjør susen.

husk at dere kan bli gravide i sommer og da... selv om man driver med prøverør... her er det ihvertfall mulighet... og det vet jeg det er for deg og aurora snuppa luppa!!!

husker vel avtalen vaar om aa vaere gravide innen julen 2011... DET skal vi klare vettu!! maa ikke gi opp naa!!! snart i maal jo! med verdens beste premie!!!

en liten trøsteklem til alle dere...

Hva skal jeg tro nå???

Tok en test på dagen i dag,.. så vidt det kom litt urin,..og bare et par timer siden jeg var på do.. Testen var negativ,... men etter et par timer helt klart positiv. Før når dette har skjedd har streken vært ultratynn,.. denne gangen tykk og helt blå!!

Ja hva skal jeg tro nå??? Har en test som venter, og den skal jeg ta på morgenurin i morgen,.. for det har jeg ikke gjort denne gangen.... Tente en gnist i meg, selv om jeg ikke tør helt å håpe på noe som helst..

Annonse

Det er litt av noen oppturer og nedturer som skal takles i denne prosessen... jeg håpet så veldig at det skulle være noe i den testen i går.....søren til greie altså, hadde virkelig unnet deg en positiv test i dag!

Men som jeg har sagt tidligere, så har jeg stor tro på at du lykkes til slutt. Du kan jo bli gravid og da er det bare å få det rette egget på plass.

Masse gode tanker fra meg til deg!

uff det er sannelig litt av en psykisk på kjenning dette, synes vi fortjener en stor medalje alle her inne!!!!!! Har selv hatt 2 neg forsøk siden februar (1 fersk og 1 frys), men det er rart med det... når det har gått noen uker øker pågangsmotet og kjenner man er kampklar igjen!:) jeg skal på'n igjen i aug/sept med fersk-forsøk og prøver å se det positive i å ha sommeren foran meg med god rød-vin i glasset:)

Ser det nevnes vitaminer her... hva er det dere anbefaler?...

Håper skuffesen legger seg snart og at kamp-lysten kommer raskt!! (jeg bestemte meg selv for å gi opp etter forrige forsøk...)

Lykke til alle dere tøffe damer og nyt sommeren så lenge:)

Jeg har tatt litt store doser av b-vit, magnesium, sink, e-vit, bidronninggele og omega3. Ble anbefalt av ei akupunkturdame. Tar det både morgen og kveld (magnesium er vel ikke det som trenges så mye for gode egg men resten av det er veldig viktig) Og gjerne begynn et par mån før forsøket. Hvis du har hatt et forsøk bak deg uten vit så skal du merke forskjell ved neste forsøk hvis du har tatt dem. Det kan jeg ihvertfall garantere for dei som er litt eldre og som har litt dårligere egg i utgangspunktet :) Har selv erfaring og har lest om flere her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...