Gå til innhold

Hvilken reisetrille har DU og er du fornøyd? Trenger tips! (samme som småtroll 0-1).

Anbefalte innlegg

Trenger tips til ei reisetrille. Vil ikke ha Carena da vi ikke var så fornøyde med den sist.

Pris spiller ingen rolle og er det nødvendig med full liggestilling eller holder det med hvilestilling? (hun er 8 mnd så vil helst ha med full liggestilling).

Kom med tips! Gjerne hva jeg bør styre unna også om dere har noen dårlige erfaringer!:)

Fortsetter under...

Vi har en Graco trille (som man kan klikke på baby (bil)-sete) og den er vi veldig fornøyd med. Den har liggestilling, er dyp på sidene, slik at barnet sitter godt nedi vogna med høye gode kanter rundt. 5-punkt sele og kalesje m lufteluke på toppen. God fjering og god brems.

Bugaboo Bee! Ingen over ingen ved siden..

Veldig enkel å slå opp og legge sammen (kan gjøres med ungen på armen), full liggestilling, kan snus begge veier, god å trille!

Helt klart et av mine beste kjøp :o)

Annonse

Jeg har Avanti moving light og er super fornøyd.

Full liggestilling, lufteluke på toppen, koppholder, lett ca 7kg, ca 1100kr.

Tulla mi satt veldig godt i den når hun var 8 mnd. en annen positiv ting er at den har en ganske stor kurv under til varer ol.

Takk! Skal sjekke ut tipsene her!:) Dere som har bogaboo bee: er dette hovedvognen deres eller KUN reisetrille? Skjønner iallefall at den er verdt en titt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...