Gå til innhold

Hvilken reisetrille har DU og er du fornøyd? Trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til ei reisetrille. Har hatt Carena tidligere og vil helst styre unna egentlig da vi ikke var så fornøyde med den.

Ikke tenk pris. Og er det strengt tatt nødvendig med full liggestilling eller holder det med hvilestilling? (Vil helst ha med full liggestilling).

Håper noen kan hjelpe meg litt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi har nylig kjøpt Quinny Zapp Xtra og er hittil veldig fornøyd. Den blir veldig liten sammenslått og er lett. Den har både full liggestilling, sittestilling og hvilestilling. Man kan bruke den både forovervendt og vendt mot den som triller. Den har stor god kalesje som er veldig god både i regn og i sol. Det følger med adapter så man kan feste maxi cosi bilsete på den. Vi gleder oss til å bruke den på ferie:)

Skrevet

Hei !

Vi har akkurat kjøp oss pliko p3 , vi har vært ut å reist med den å vi er kjempefornøyd! vogna er god å trille,lett å komme fram med å enkel å legge sammen! full liggestilling,hvilestilling å sittestilling ;-) go plass til å ha ting under er det også! søskenbrett er det bak! veldig praktisk vogn :-)

Skrevet

Vi har en maclaren techno XT, stod mellom den og Quinny Zapp Xtra. Ble ikke quinny fordi den bare tippes bakover i liggestilling så ungenble liggende med bena rett til værs. I tillegg tror jeg den måtte tas fra hverandre for å slås sammen.

XT'en er vi veldig fornøyd med, dem har fantastisk solskjerming (bedre enn noen annen vogn jeg har sett) mye bedre enn den store vogna (tfk), og hun sitter og ligger godt i den, bruker den som seng om dagen. Det eneste jeg skulle ønske var å kunne snu den mot meg, men det kan man kun med de som tippes bakover fra sittestilling. Er ikke nie problem egentlig da.

Maclarenvogna er også ekstremt lett å slå sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...