....mammatilto... :))) Skrevet 13. juni 2011 #1 Del Skrevet 13. juni 2011 Etter at jeg sluttet å amme han når han var 8mnd så får han melk når han legger seg. Har også gjort dette når han våkner på natta. I det siste prøver vi med vann,men han blir såååå sinna og jeg er så trøtt at jeg har ikke ork selv om jeg vet at han bare burde gråte - stakkar gutten min. Legger han i 18.30 tiden og deretter så våkner han fra 22.00 tiden og helt frem til 2.30 tiden og det er veeeldig slitsomt, vi er inne hos han 6-7 ganger i løpet av natta. Vi bor i en tomannsbolig og er ikke førstegangen vi hører at det dunker i veggen,så er vel litt derfor at vi gir han melk også. Naboen spurte oss om han var syk siden han gråter så mye!! Heldigvis så våkner ikke snuppa våres på 3år om kvelden/natta. Noen som har noen gode råd på hvordan vi skal avvende med melka??? Tenkte at jeg kanskje burde gi han melk før jeg legger han ned i senga... og deretter vann.. Snuppa våres fikk melk til ho var 2år,men ho sov på natta fikk bare på kvelden. Og vi er sååå slitne så nå har vi sagt nei til masse vi er blitt invitert på i sommer (((( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143318006-11mnd-og-sover-ikke-hele-natta-gr%C3%A5ter-og-hylerhan-blir-sikkelig-sinnt-trenger-r%C3%A5d-av-dere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lissi* Skrevet 13. juni 2011 #2 Del Skrevet 13. juni 2011 Siden han er såpass stor hadde jeg nok bare tatt en "skrikekur" på han. Altså kun vann om natten. Er nok tøft når det står på, men dere vil absolutt tjene på det i lengden! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143318006-11mnd-og-sover-ikke-hele-natta-gr%C3%A5ter-og-hylerhan-blir-sikkelig-sinnt-trenger-r%C3%A5d-av-dere/#findComment-143318041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå