Gå til innhold

Halvannet år siden fødsel, men fortsatt gravidemage

Anbefalte innlegg

Har 4 barn, 2 og 3 er tvillinger. Ser fortsatt gravid ut, og blir lei meg når alle kommenterer det. Kan en operasjon hjelpe, får jeg dekket den, og må jeg først slanke meg? Er 170 og veier 85 kg. Vet det er for mye, men mange av kiloene sitter på magen.

Fortsetter under...

Når du er 10-15 kg overvektig og du selv sier at kiloene sitter på magen, så kan det jo være en god idè å trene litt samt spise riktig før du tenker på operasjon! Ikke for å være ekkel, men jeg er temmelig sikker på at en kirurg ville sagt det samme;)

Er du svai i ryggen? Dårlig holdning er grunn nr. 1 til at magen ser stor ut og større enn den egentlig er. Styrk rygg- og magemusklatur så vil du garantert se at magen blir mye mindre, både pga bedre holdning og at du har trent :)

Har akkurat samme problemet!

Jeg er 174 høy og veier 80 kilo, alt sitter rundt magen. Når jeg legger meg på magen og strammer magemusklene får jeg minst to fingre mellom dem så de har ikke trekt seg sammen men står som en pyamide..

Eneste måten å få dekket bukplastikk på er å ha så mye slapp hud at det henger flere cm og lager eksem, sopp og vond lukt under henget. Det har ikke jeg.

Jeg regner med å betale det selv, men først må jeg ned minst 10 kilo og se hvordan magen ser ut da. Ønsker jo ikke fortsette være småfeit, og liten vits å ta en operasjon nå og slanke seg etterpå, er ikke sikkert resultatet blir så bra da.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...