Gå til innhold

modning og tegn på fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 38+5 uker på vei, og har de siste to ukene hatt veldig vondt i ryggen (murringer), syke nedpress, akkurat som at det er strikkepinner oppi der, og har vanskeligheter for å gå ordentlig eller i det hele tatt. Hyppigere kynnere og en slags uggen følelse. Mener også at slimproppen har gått. (Uten blod og har kommet litt og litt...)

Kan dette være modning, og et tegn på at fødsel ikke er langt unna?:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok tegn på modning ja:) Lurer litt på det samme selv. Er 37+5 og har hatt mensmurringer og regelmessige kynnere noen kvelder som jeg også kjenner i ryggen i tillegg til litt stikninger. Har også vert løs i magen sånn av og på siste 1,5 uka og har en rar følelse nederst i magen. Går merkelig når jeg f eks reiser meg fra sofaen for føler meg øm nederst i magen og har nedpress innimellom. Har også begynt å plutselig bli ganske kvalm. Lå våken en time i natt fordi jeg var så kvalm at jeg ikke fikk sove igjen.

Vil tror det bare er kroppen som gjør seg klar, men føler liksom at fødselen ikke er langt unna når det er sånn:)

Skrevet

Ja, da har vi det ganske likt!! Vi får krysse fingrene for at noe snart skjer. hehe. Masse lykketil <3!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...